دررفتن پیچ های چرخ هیوندای توسان ۲۰۲۱ در هنگام تست خبرساز شد!

هیوندای توسان 2021

در جدیدترین عکس های جاسوسی ثبت شده از «هیوندای توسان ۲۰۲۱» در پیست نوربرگ رینگ، دررفتن سه پیچ از چرخ جلو به وضوح دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چند روز پیش، عکس هایی از هیوندای توسان ۲۰۲۱ منتشر شد که دررفتن پیچ های چرخ سمت راننده در هنگام آزمایش در پیست نوربرگ رینگ را نشان می داد. اسپای شات های مورد بحث در منطقه Brünnchen جهنم سبز گرفته شده که در آن هیوندای توسان ۲۰۲۱ با سرعت زیاد وارد پیچ می شود.

هیوندای توسان 2021

آن طور که مشخص است، مهندسان تیم «هیوندای» پیچ های چرخ سمت راننده را سفت نبسته بودند. در نتیجه، سه پیچ از پنج پیچ چرخ سمت راننده دررفته و خطر دررفتن کل لاستیک نیز وجود داشت. خوشبختانه راننده متوجه نقصی در سواری خودرو شده و بی درنگ در گوشه ای از پیست پارک کرده است. مدل آزمایشی نسل جدید هیوندای توسان ۲۰۲۱ پس از رفع اشکال، عصر همان روز دوباره برای انجام آزمایش های فنی وارد پیست نوربرگ رینگ شد.

بدنه توسان شکارشده با لایه نازکی از برچسب استتاری مخفی شده است، بنابراین می توان طراحی خودرو را تا حد زیادی حدس زد. در قسمت کناری بدنه، خطوط تیز و کشیده دیده می شود و در مجموع، طراحی زاویه دارتری را از نسل جدید هیوندای توسان شاهد هستیم. در طراحی چهره خودرو، جلوپنجره تیره رنگ و چراغ های جداگانه، همانند «هیوندای سانتافه»، جدید دیده می شود.

هیوندای توسان 2021

افزون بر به روزرسانی ظاهری و کابین، هیوندای توسان جدید با فهرست پیشرانه های جدید به بازار عرضه می شود. احتمالاً توسان ۲۰۲۱ در بازار اروپا با پیشرانه های ۱٫۶ لیتری T-GDI و GDI به همراه مدل هیبریدی عرضه می شود. در بازار آمریکای شمالی، انتخاب پیشرانه ۲٫۵ لیتری Theta3 تنفس طبیعی و توربوشارژ نیز پیش روی خریداران خواهد بود.

هیوندای توسان 2021

انتقال قدرت در این پیشرانه، به وسیله جعبه دنده ۸ سرعته خودکار صورت می گیرد. مدل های پایه از سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو بهره می برند، در حالی که مدل های بالارده دودیفرانسیل خواهند بود.

هیوندای به احتمال زیاد تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ از توسان ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.