تیزر پیش نمایش نسخه کراس اوور الکتریکی موستانگ را ببینید

کراس اوور الکتریکی موستانگ
چند وقت پیش بود که «فورد» از احیای «موستانگ مک وان» در قالب یک کراس اوور الکتریکی خبر داد. ایده ای که به نظر، چندان با ذائقه طرف داران سنتی موستانگ همخوانی ندارد.
البته هنوز نام رسمی این خودرو تأیید نشده است، اما امروز ویدیویی با شما به اشتراک می گذاریم که برای نخستین بار جزییاتی از طراحی کراس اوور جدید فورد را فاش می کند. این ویدیو ابتدا بر روی یک وب سایت اینترنتی منتشر شد. سپس در شبکه های اجتماعی منسوب به فورد و سایت رسمی این شرکت هم بازتاب پیدا کرد. این کلیپ ۲۲ ثانیه ای، نمایی کلوزآپ از مدل گِلی نسخه کراس اوور موستانگ را در ابعاد واقعی به نمایش می کشد.
در محتوای کلیپ، حتی اشاره هایی هم به تاریخ رونمایی رسمی این خودرو می شود. تاریخی که به صورت غیرمستقیم در کلیپ به آن اشاره شده است، از قضا به روز یکشنبه، پیش از آغاز به کار نمایشگاه لس آنجلس منتهی می شود! همان روز بازدید رسانه ها از نمایشگاه! مسئولان کمپانی فورد، در تماسی که با خبرنگار وب سایت موتور وان داشته اند، رسمی بودن این تیزر و جزییات منتشرشده در آن را تأیید کرده اند. از آن چه در قالب این ویدیوکلیپ به دست می آید، می توان کلیات طراحی کراس اوور موستانگ را با وضوح بالایی مشاهده کرد. همچنین شرکت فورد وعده داده است که به تدریج اطلاعات بیشتری از این محصول جدید را هم منتشر خواهد کرد.
اما درحال حاضر ما چه چیزهایی از این کراس اوور جدید می دانیم؟ خوش بختانه یا متأسفانه، مطمئن هستیم که این خودرو براساس موستانگ افسانه ای ساخته خواهد شد! همچنین می دانیم که این خودرو، نخستین محصول تمام الکتریکی فورد در دوران ورود خودروسازان بزرگ به الکتریکی سازی است. درواقع فورد نه همچون دیگران، بلکه به آرامی و با برنامه ریزی دقیق، درحال پیوستن به موج الکتریکی سازی است. اما این تیزر برای نخستین بار فاش کرد که استایل کلی و چهره نهایی کراس اوور موستانگ، درنهایت به چه شکلی خواهد بود. تأثیر موستانگ بر طراحی و ظاهر این خودرو، کاملاً آشکار است. به خصوص که پیش از این هم، رندرهای گرافیکی گوناگونی از چهره احتمالی این کراس اوور بر اساس موستانگ، منتشر شده بود.
در رابطه با نام گذاری، فورد دقت کرده است که در نام رسمی این خودرو، آثاری از واژه های «موستانگ» و «کراس اوور ev» به چشم بخورد. افزون بر موارد گفته شده، یکی از کاندیدهای احتمالی برای نام گذاری کراس اوور موستانگ، نام “Mach-E” است. همچنین پیش بینی می شود که بیضی آبی آمریکایی (فورد)، قصد احیای نام های پرافتخاری همچون “Maverick” یا “Falcon” را داشته باشد که این اتفاق هم می تواند در قالب معرفی کراس اوور موستانگ، رخ دهد. درهرحال، ما می دانیم که تا پیش از تاریخ ۱۷ نوامبر، به احتمال بسیار زیاد، شاهد رونمایی از اولین کراس اوور تمام الکتریکی فورد براساس موستانگ خواهیم بود.

مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.