تویوتا ۸۶ با بسته هندلینگ TRD معرفی شد

تویوتا 86 TRD
خریداران «تویوتا ۸۶» مدل ۲۰۲۰ اکنون می توانند بسته هندلینگ TRD را نیز برای خودروی شان سفارش بدهند. به این ترتیب، فرمان پذیری خودرو با بسته ای مقرون به صرفه بهبود خواهد یافت. قطعات بسته هندلینگ TRD، از نسخه مخصوص ۸۶ TRD که در سال گذشته معرفی شد، به عاریه گرفته شده است.
تویوتا 86 TRD
قطعات بسته جدید شامل ضربه گیرهای Sachs، رینگ های ۱۸ اینچی و لاستیک میشلن پایلوت اسپرت ۴ می شود. وظیفه ترمزگیری نیز برعهده دیسک های ۱۲.۸۳ اینچی برمبو در جلو و ۱۲.۴۴ اینچی در عقب است. تمامی مدل های ۲۰۲۰ تویوتا ۸۶ از نمایشگر ۷ اینچی هماهنگ با اپل کارپلی و اندروید اتو بهره خواهند برد.
تویوتا 86 TRD
سیستم صوتی خودرو نیز با فن آوری Clari-Fi طراحی شده است که صدای بازتر و طبیعی تری را ارائه می دهد. پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر تویوتا ۸۶ نیز بدون تغییر باقی مانده است. پیشرانه باکسر این خودرو در مدل جعبه دنده دستی، قادر به تولید ۲۰۵ اسب بخار قدرت و ۲۱۲ نیوتن متر گشتاور است. با درنظر گرفتن جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک، قدرت خودرو به ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۲۰۵ نیوتن متر کاهش می یابد.
تویوتا 86 TRD
برای مدل ۲۰۲۰، تویوتا ۸۶ با جعبه دنده اتوماتیک ۶ دنده، ۲۶,۹۸۵ دلار قیمت دارد. بسته TRD هم به صورت آپشنال، ۲,۳۲۰ دلار به قیمت خودرو می افزاید. قیمت مدل قدرتمند تر با جعبه دنده ۶ دنده دستی از ۳۰,۱۱۵ دلار آغاز می شود و بسته TRD برای این مدل، ۱,۲۷۰ دلار قیمت دارد. مدل مخصوص هاکون ادیشن از تویوتا ۸۶ نیز به سبد محصولات تویوتا در سال ۲۰۲۰ افزوده خواهد شد.
تویوتا 86 TRD
نام این مدل از بزرگراه مشهور هاکون در کوهستان فیجی ژاپن گرفته شده است و از رنگ سبز مخصوص به همراه رینگ های ۱۷ اینچی برنزی بهره می برد. کابین این مدل نیز با پوشش تیره آلکانترا و دوخت برنزی مزین شده است. پیش تر شایعاتی مبنی بر همکاری تویوتا و سوبارو برای معرفی نسل بعدی ۸۶ و BRZ منتشر شده بود.
تویوتا 86 TRD
نسل بعدی به احتمال زیاد در پلت فرم TNGA تویوتا توسعه خواهد یافت اما سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب بدون تغییر باقی می ماند. بهره گیری از پلت فرم جدید به معنی استفاده از پیشرانه جدید که به احتمال زیاد ساخت تویوتا خواهد بود، است. تاریخ عرضه نسل بعدی تویوتا ۸۶ تاکنون به عنوان یک راز باقی مانده است.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.