تصاویر جاسوسی جدید از نسل جدید هیوندای i20

جاسوسی هیوندای i20
سومین نسل از «هیوندای i20»، بار دیگر در حال تست، توسط عکاس ها شکار شده است. این بار با پوشش و استتار کم تر از دفعه های قبل! بااین حال، هنوز هم حساس ترین نقاط طراحی بدنه با برچسب مشکی پوشانده شده اند.
اما این بار نه تنها می توانیم چهره جدید این سوپرمینی را بهتر از قبل ببینیم، بلکه شِمای کلی کابین آن هم فاش شده است. رقیب کره ای فورد فیستا و فولکس واگن پولو اکنون با ظاهری دینامیک تر و پویاتر از گذشته به میدان آمده است. با چراغ هایی براق تر و چراغ های روز که به طور مستقیم به جلوپنجره اتصال می یابند.
دیگر المان قابل توجه در ظاهر بیرونی خودرو، خط شانه صعودی روی درهاست که از چراغ های جلو تا عقب، کشیده شده است. برچسب های پوشاننده، اجازه نمی دهند که طراحی و دیزاین چراغ های عقب را مشاهده کنیم. اما جالب این که از روی تصویر منتشرشده از صفحه کیلومتر دیجیتالی پشت فرمان، می توان به طرح کلی آن ها پی برد. چراکه تصویر گرافیکی نشان دهنده وضعیت خودرو که در آن، چراغ های عقب به شکل افقی به هم پیوسته ترسیم شده اند، در این صفحه کیلومتر دیده می شود.
جاسوسی هیوندای i20
شات های گرفته شده از داخل کابین همچنین نشان می دهند که پنل مرکزی تنظیمات کنسول، در قالب یک نمایشگر لمسی نسبتاً بزرگ در بالای داشبورد طراحی شده است. هیوندای ۲۰۲۰ i20 از پلت فرم مشترک با مدل کنونی بهره می برد. اما اصلاحات انجام شده بر روی سیستم تعلیق، فرمان پذیری بهتری برای این خودرو به وجود می آورند. پیشرانه های احتمالی برای این خودرو، همان گزینه های نسل قبل خواهند بود. از جمله پیشرانه توربو شارژ T-GDI به حجم ۱٫۰ لیتر در دو نسخه ۹۹ و ۱۱۸ اسب بخاری یا پیشرانه ۱٫۲ لیتری تنفس طبیعی با ۷۴ یا ۸۳ اسب بخار قدرت.
جاسوسی هیوندای i20
جعبه دنده های قابل انتخاب برای i20 جدید هم ۵ یا ۶ دنده دستی و ۷ دنده DCT دو کلاچه هستند. اما خبر بزرگ، اضافه شدن یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو جدید است که در i20 N جدید به کار می رود. پیشرانه ای که قدرت فوق العاده ۲۰۱ اسب بخاری دارد.i20 N به عنوان پرچم دار خانواده این سوپرمینی کره ای، از سیستم تعلیق محکم تر، ترمزهای تقویت شده و پکیج ظاهری اسپرت تر نیز بهره می برد.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.