بررسی جزییات کیا Telluride + ویدیو

بررسی جزییات کیا Telluride + ویدیو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به نظر می رسد همه ما در این باره بر یک عقیده باشیم که چند هفته پیش” تلوراید ” سال ۲۰۲۰ رونمایی رسمی ای در هفته مد نیویورک نداشته است. این رونمایی از اصالت تگزاسی طراح مد آقای ” براندون ماکسول ” ( Brandon Maxwell ) الهام گرفته شده است. حال پس از هفته مد، کمپانی ” کیا ” تصمیم گرفته است این CUV نمایشی را به زادگاه اش ایالت ” تگزاس” بازگرداند.

مدیران 777 مدیران 777

آشکار است خودروی تلوراید که کمپانی کیا رونمایی کرده، چیزی بیش از یک خودروی نمایشی نبوده است. بسیاری از بخش های این خودرو شاید هرگز راهی به تولید پیدا نکنند، مانند تسمه چرمی که مسئول قفل کردن کاپوت است، یا سپرهای اصلاح شده با قلاب یدک کشی روی آن ها، یا جزییات چرمی روی آینه های کناری، یا تایری یدکی که به عنوان یک کوله پشتی قابل استفاده است، یا لوله تنفس زیر آب و یا سقف سفارشی از جنس چوب و چرم.
چراغ های جلویی این خودرو عمودی است که با چراغ های عمودی عقب مطابقت دارد. در کنار این ها جلو پنجره بزرگ Tiger Nose معروف یا همان دماغ ببری قرار دارد که نمای این CUV را تکمیل می کند، خودرویی که پلتفرم مشترکی با کیا سورنتو دارد اما کمی بزرگ تر است.


آن چه بیش تر از همه جلب توجه می کند، حروف کلمه‌ Telluride است که خودروهای لندروور را تداعی می کند. طراحی درون خودرو با جزییات چوبی قابل سفارش است. چرم سفید در کنار صندلی های خلبانی، نمای زیبایی دارند که باعث می شود آرزو کنیم کاش به تولید برسند. هنوز از جزییات پیشرانه خودرو خبری منتشر نشده است اما به محض مطلع شدن با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.