با ۱۰ دلار، صاحب لامبورگینی پاپ شوید!

با 10 دلار، صاحب لامبورگینی پاپ شوید!

مدیران 777 مدیران 777

لامبورگینی هوراکان مقدسی که توسط پاپ فرانسیس امضا شد را به یاد دارید؟ پس از فروخته شدن این خودرو در یک حراجی به ارزش ۸۶۱٫۵۷۵ دلار، اکنون به عنوان جایزه یک قرعه کشی قرار گرفته است که درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

هیچ کس نمی داند چرا مالک این خودرو حاضر به از دست دادن چنین نمونه خاصی شده است، اما با توجه به نیت خیر این شخص، کسی درباره علت این موضوع دخالت نمی کند.
اکنون می توانید به سایت Omaze مراجعه کنید و حداقل با ۱۰ دلار وارد این قرعه کشی شوید. اگر از آن دسته افرادی هستید که شب را با آرزوی سوار شدن بر لامبورگینی صبح می کنید، اینک با اندکی شانس و البته تلاش می توانید به رویای خود رنگ حقیقت بدهید. راه های گوناگونی برای ورود به قرعه کشی وجود دارد و این بسته به میزان علاقه و پشتکار شماست. مبلغ پایه ۱۰ دلاری، به شما ۱۰۰ امتیاز می دهد، در حالی که بیش ترین مبلغ قابل سرمایه گذاری در سایت، ۵٫۰۰۰ دلار است که امتیاز ۵۰٫۰۰۰ تایی را برای شرکت کننده به همراه دارد. نیازی به گفتن نیست که هرچه پول بیش تری بدهید، از شانس بالاتری در قرعه کشی برخوردار می شوید.
با 10 دلار، صاحب لامبورگینی پاپ شوید!

نکته مهم این جاست که پول پرداختی شما در راه نادرست هزینه نمی شود. بر اساس فهرست Omaze، درآمد حاصل از امتیازهای بخت آزمایی، صرف بازسازی ویرانه های حاصل از جنگ و بلایای طبیعی در روستاهای کوچک، کمک به قربانیان قاچاق انسان و تأمین نیاز های درمانی و آموزشی افراد بی بضاعت می شود.
با 10 دلار، صاحب لامبورگینی پاپ شوید!


سوپر اسپرتی که توسط شخص پاپ امضا شده، یک دستگاه هوراکان دیفرانسیل عقب است که ۵۷۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این گاو وحشی ایتالیایی قادر است تنها در ۳٫۴ ثانیه، خود را از حالت سکون به سرعت ۹۹ کیلومتر بر ساعت برساند. در حالی که بیش ترین سرعت آن نیز به ۳۱۶ کیلومتر بر ساعت می رسد. بدنه این خودرو به تقلید از طرح لباس پاپ، به رنگ سفید با تزیینات طلایی درآمده است. از زمان نگارش این مقاله، کم تر از ۵۰ روز فرصت دارید تا در قرعه کشی بزرگ Omaze شرکت کنید. شانس خود را دست کم نگیرید. شاید در نهایت، کسی که هوراکان پاپ را به پارکینگ خانه خود می برد، شما باشید! در صورت عدم موفقیت هم چیزی از دست نداده اید، زیرا پول شما در راه خیریه خرج خواهد شد.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.