اگر رولزرویس پیکاپ بسازد …

اگر رولزرویس پیکاپ بسازد
هنرمند گرافیست “Rain Prisk” در آخرین پروژه خود، تجسمی از یک دیوانگی محض در صنعت خودروسازی را به نمایش گذاشته است. او تصمیم گرفته است «رولزرویس کالینان» را در قاموس یک پیکاپ به تصویر بکشد! واضح است که نتیجه این تصمیم، گران ترین و لوکس ترین پیکاپ دنیا خواهد بود.
Prisk اولین نفری نیست که این ایده را عملی کرده باشد. پیش از او هم افراد بسیاری بودند که علاقه خود به وجود یک پیکاپ با نشان رولزرویس را بارها اعلام کرده اند. اما رندر طراحی شده توسط Prisk به مراتب جذاب تر از رندرهای قبلی است. این رندر، نسبت های استاندارد کالینان را حفظ کرده است، اما عناصر جدیدی همچون فلاپ های بزرگ مشکی رنگ را در خود دارد که بیش از هر چیز به جذابیت آن افزوده اند. همچنین ارتفاع کالینان پیکاپ از کالینان استاندارد بلندتر به نظر می آید. نوار های دور پنجره ها ضخیم تر از گذشته شده اند و خلاف حالت صیقلی کالینان استاندارد، سطحی مات و کدر دارند.
رینگ ها طرحی متفاوت دارند که یک پره از آن ها به صورت کرومی رنگ آمیزی شده است. اما اسپویلر سقف خلاف دیگر بخش ها، چندان لوکس و مناسب با پرستیژ کلی خودرو طراحی نشده است. شاید جالب باشد بدانید که ویل بیس (فاصله محوری) این رندر، بلندتر از ویل بیس کالینان استاندارد است. این موضوع را از فاصله زیاد درهای ردیف دوم با چرخ های عقب هم می توان فهمید. این نکته باعث می شود مهندسان بتوانند اکسل عقب را در نزدیکی مرکز ثقل خودرو نصب کنند.
اگر رولزرویس دست به تولید کالینان پیکاپ بزند، تضمین می کنیم که افراد بسیاری برای خریدن نخستین پیکاپ پریمیوم جهان صف می بندند. اگرچه به واقعیت پیوستن این ایده با توجه به استراتژی کلی رولزرویس، اندکی بعید به نظر می آید. در حال حاضر هم رولزرویس به دلیل ورود به دنیای شاسی بلندها با کالینان، به اندازه کافی به چالش کشیده شده است. با این حال آن ها تصمیم دارند به تیراژ تولید کالینان بیافزایند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.