افزایش قیمت مصوب کاپرا ۲ در بهمن موتور – اردیبهشت ۹۹

اولین تست و بررسی کاپرا2

شرکت بهمن موتور به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه بهمن، به تازگی شرایط فروش پیکاپ کاپرا ۲ را اعلام کرده است. بر اساس این بخشنامه، قیمت کاپرا ۲ در سال جدید افزایش پیدا نموده است.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به شرایط فروش کاپرا ۲ در اردیبهشت ۹۹، قیمت این پیکاپ چینی مونتاژی و دو دیفرانسیل در کارخانه به ۳۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. پیش از این شرکت بهمن موتور این خودروی کار و تجاری را با قیمت کمتر از ۲۷۰ میلیون تومان به دست مشتریان می رساند. حال با آغاز سال جدید و شروع عرضه کاپرا ۲ با مدل ۱۳۹۹، قیمت این محصول افزایش پیدا کرده و به فراتر از ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کاپرا ۲ نمونه فیس لیفت و بزرگتر کاپرا اولیه است و به پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۱۲۴٫۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی این پیکاپ، توان پیشرانه را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند. با توجه به سبک فنی کاپرا ۲ می توان این خودرو را در حالت تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین قرار داد. دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک، چراغ روشنایی روز، ترمز ABS و EBD، نمایشگر لمسی، شیشه ها و آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین دنده عقب، رهیاب ماهواره ای و… از جمله امکانات کاپرا۲ به حساب می آید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.