اطلاعات شخصی مشتریان امدادخودرو ایران محفوظ می‌ماند

امدادخودرو ایران
شرکت امدادخودروایران به منظور افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و حفاظت از اطلاعات آنان با استفاده از فناوری‌های ‏روز، از سیستم نوین “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” هنگام ارائه خدمات امدادی، رونمایی کرد.‏
به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، با گسترش روزافزون تنوع ارائه خدمات، حفظ اطلاعات شخصی مشتریان از جمله دغدغه‌های شرکت‌های بزرگ دنیا است.
درهمین راستا مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات هدف این سیستم را حفظ سطح دسترسی اطلاعات امدادخواهان از جمله شماره تماس آنان عنوان کرد و افزود: مراجع رسمی دریافت خدمات امدادی محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن ایساکو است که پس از ثبت درخواست امداد، در صورت تماس امدادخواه با امدادگر از طریق شماره سراسری ۸۲۲۷۰۰۰۱-۰۲۱ ارتباط امدادخواه به امدادگر مربوطه و بالعکس به صورت هوشمند بدون نمایش شماره تماس، برقرار می شود تا سطح دسترسی شماره تماس مشتری و همچنین امدادگر نزد شرکت امدادخودرو ایران محفوظ بماند.
مسعود قنبری، همچنین از ضبط مکالمات امدادگر و امدادخواه در مراحل امدادرسانی خبر داد و تاکید کرد: فرایند هوشمندسازی ارایه خدمات به جهت حفظ اطلاعات شخصی مشتریان و ارتقای امنیت امدادرسانی به امدادخواهان تعریف شده که می‌توان آن را در زمره مسئولیت اجتماعی شرکت امدادخودروایران نیز برشمرد.
طرح “حفظ اطلاعات شخصی مشتریان ” از مردادماه گذشته به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و از ابتدای شهریورماه به‌صورت رسمی آغاز به کار کرده است.
شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت رسمی و اپلیکیشن ایساکو جهت درخواست خدمات امداد و شماره سراسری ۸۲۲۷۰۰۰۱-۰۲۱ تنها شماره رسمی ارتباط بین امدادخواهان و امدادگران این شرکت اعلام شده است.
همچنین تمامی مراحل درخواست امداد از لحظه ثبت تا حضور امدادگر در محل از طریق پیامک ارسالی قابل پیگیری خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.