آیا تسلا نسخه کانورتیبل از مدل ۳ را می سازد؟

آیا تسلا نسخه کانورتیبل از مدل 3 را می سازد؟
نگاهی به این تجسم گرافیکی از «تسلا مدل ۳» در نسخه کانورتیبل بیاندازید. به واقع که چه قدر این خودرو می تواند جذاب باشد!
از میان محصولات کنونی تسلا، بیش از همه مدل ۳ این قابلیت را دارد که یک نسخه بدون سقف جوان پسند داشته باشد. اما اگر کمی بیش تر به این عکس دقت کنید، متوجه می شوید که پایه طراحی این رندر فقط به تسلا مدل ۳ محدود نمی شود! درواقع طراحی به شکلی هوشمندانه، مزدا MX-5 کانورتیبل را با تسلا مدل ۳ ترکیب کرده و این خودروی دوست داشتنی را از دل این مخلوط، بیرون کشیده است!
طراح این خودرو که با نام مستعار “LEM” در توییتر و فضای مجازی شناخته می شود، هدف و انگیزه خود از طراحی این رندر را خلق یک تسلای دو دَر، بدون سقف و پاک، عنوان کرده است. او که پیش از این هم چند باری در رابطه با تسلا رودستر و علاقه شخصی خود به وجود یک اسپرت کروک از تسلا، توییت زده بود، این بار دست به کار شد تا تسلا رودستر را در ابعادی جمع و جورتر و در یک فاز عملی تر، به تصویر بکشاند.
همان طورکه می دانید، تسلا رودستر خودرویی بزرگ تر از اتومبیل طراحی شده توسط LEM است. همچنین اکنون قرار نیست نسخه کانورتیبل از تسلا رودستر عرضه شود. درواقع، ماهیت تسلا رودستر با طرح LEM تفاوت دارد و بیش تر به هایپرکارهای میلیون دلاری نزدیک است. بازار کانورتیبل های دو نفره، محدودتر از دیگر کلاس ها است. البته ورود تسلا به این بخش می تواند همچون خونی دوباره در رگ های بی جان این سگمنت باشد و بسیاری از رقبا را نیز به فکر طراحی کروک های پاک الکتریکی بیاندازد. اما بد نیست یادی کنیم از پروژه های تسلا مدل Y و تسلا مدل B (تراک) که اکنون در اولویت این کمپانی برای تولید و عرضه به بازار قرار دارند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.