معرفی موتورسیکلت چینی شرکت QJ با پیشرانه ۴ سیلندر

موتورسیکلت QJ ۴ سیلندر
موتورسیکلت QJ ۴ سیلندر

در این محتوا به سراغ معرفی موتورسیکلت جدید و چهار سیلندر شرکت QJ چین با نام SRK 921RR آمده ایم. موتور سیکلتی که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

چینی ها در کنار صنعت خودروسازیشان و رشد روز افزون آن، به سختی در بخش موتور سیکلت و وسایل نقلیه دو چرخ و سه چرخ نیز مشغول فعالیت اند. آن ها که روزی به زحمت موتور سیکلت های تک سیلندر می ساختند، حال محصولاتی را معرفی می کنند که عملا به جهت رقابت با موتورسیکلت های دوکاتی، هارلی و ب ام و طراحی شده و توسعه یافته اند. موتورسیکلت بزرگ و اسپرت SRK 921RR دقیقا یکی از همین محصولات است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

موتور سیکلت SRK 921RR

موتورسیکلت QJ ۴ سیلندر

کمپانی QJ موتور اولین موتورسیکلت بزرگ و اسپرت خود با نام SRK 921RR را رونمایی کرده است. این موتورسیکلت در کلاس محصولات پریمیوم با وزن متوسط قرار می گیرد و روی کاغذ قابلیت رقابت با موتورسیکلت‌هایی همچون دوکاتی سوپر اسپرت ۹۵۰ را داراست.

کمپانی QJ موتور برای SRK 921RR از پیشرانه ۴ سیلندر ۹۲۱ سی‌ سی شرکت MV آگوستا بهره گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید ۱۲۷ اسب بخار قدرت و ۹۲ نیوتون متر گشتاور است. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته به هر دو چرخ فرستاده می‌شود. به دلیل استفاده از سیستم اگزوز خاص، صدای جذابی هم برای این موتورسیکلت ۴ سیلندر چینی، تدارک دیده شده است.

سیستم تعلیق جلو و عقب SRK 921RR از نوع قابل تنظیم است و رینگ‌های ۱۷ اینچی با ترمزهای دیسکی جلو و عقب از دیگر ویژگی های این موتور سیکلت اسپرت به شمار می آیند.

از جمله امکانات SRK 921RR می‌توان به کلاستر TFT، لانچ کنترل، مود های سواری مختلف، سیستم ترمز ترمز ضد قفل، دوربین‌های جلو و عقب، سیستم کنترل کشش، دسته‌های قابل تنظیم و چراغ‌های تمام LED اشاره کرد.

قیمت

قیمت موتورسیکلت SRK 921RR در چین حدود ۱۰ هزار دلار اعلام شده است.

موتورسیکلت SRK 921RR چه مشخصاتی دارد؟

کمپانی QJ موتور برای SRK 921RR از پیشرانه ۴ سیلندر ۹۲۱ سی‌ سی شرکت MV آگوستا بهره گرفته است. این پیشرانه قادر به تولید ۱۲۷ اسب بخار قدرت و ۹۲ نیوتون متر گشتاور است. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته به هر دو چرخ فرستاده می‌شود. 

موتورسیکلت SRK 921RR چه قیمتی دارد؟

قیمت موتورسیکلت SRK 921RR در چین حدود ۱۰ هزار دلار اعلام شده است.

۳.۲ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.