معرفی ویدیویی موتورسیکلت های جدید یاماها و SYM در بازار ایران + تصاویر

معرفی موتورسیکلت های جدید یاماها و SYM در بازار ایران
معرفی موتورسیکلت های جدید یاماها و SYM در بازار ایران

این بار در اسب بخار به سراغ معرفی سه موتورسیکلت جدید بازار ایران رفته ایم که برندهای یاماها و SYM آن را عرضه کرده اند. شرکت نیرو موتور به عنوان مونتاژکننده این موتورسیکلت ها در ایران شناخته می شود و این برنامه هم زمان با فروش ویژه این محصولات در نمایندگی زعفرانیه نیرو موتور ضبط شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی یکی از شاخه جدید تولید محتوا در رسانه اسب بخار، معرفی اولیه موتورسیکلت های جدید بازار کشور است. در اولین قسمت این برنامه به نمایندگی نیرو موتور زعفرانیه رفته ایم و نگاهی به سه مدل از موتورسیکلت های تولیدی این شرکت داشته ایم. یاماها N-MAX، یاماها گرند فیلانو و SYM گلکسی JX یا همان جویی مکس از جمله محصولات جدید این موتورسیکلت ساز در ایران است که در این روزها شرایط فروش ویژه ای برای محصولات مختلفش اعلام کرده است.

در این برنامه اسب بخار، توضیحات به نسبت مفیدی در مورد دو محصول شهری یاماها و محصول شهری کروزر SYM داده می شود. همچنین مدیریت نمایندگی نیرو موتور زعفرانیه خدمات ویژه ای را برای مخاطبان اسب بخار در نظر گرفته و مشتریان این موتورسیکلت های با نشان ژاپنی و تایوانی می توانند علاوه بر استفاده از طرح فروش ویژه نیرو موتور و بهره مندی از تخفیف ها، امتیازهای بیشتری را در این نمایندگی دریافت کنند. همچنین این نمایندگی امکان تست درایو محصولاتش را برای مخاطبان اسب بخار و مشتریان خود فراهم کرده و علاقه مندان به محصولات مختلف یاماها، SYM و… می توانند تا با مراجعه به نمایندگی زعفرانیه نیرو موتور، موتورسیکلت های بنزینی، برقی و هیبریدی این شرکت خصوصی را تست کنند.

در ویدیوی معرفی سه موتورسیکلت جدید یاماها و SYM، به ویژگی های فنی و اصالت برندهای آن پرداخته می شود و با بیان برخی نکات، امکان مقایسه این محصولات با سایر رقبا هم برای مخاطبان ایجاد می شود. بدیهی است که در صورت استقبال و بازخورد مثبت مخاطبان اسب بخار برای چنین محتوای تولیدی، قسمت های بعدی بررسی موتورسیکلت ها در اسب بخار جلوه ای کامل تر به خود می گیرد و محصولات مختلفی به برنامه های ویدیویی این رسانه راه پیدا می کنند.

آلبوم تصاویر یاماها N-MAX:

آلبوم تصاویر یاماها گرند فیلانو:

آلبوم تصاویر SYM گلکسی JX:

آلبوم تصاویر نمایندگی زعفرانیه نیرو موتور:

ویدیو و تدوین: سید علی محمودی

عکس ها: علیرضا پاداش و حسین دلاور / اسب بخار

اجرا: حسین دلاور

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.