موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی با نام TRK800 به زودی معرفی می شود

موتورسیکلت طبیعت گردی  بنلی TRK800
موتورسیکلت طبیعت گردی بنلی TRK800

موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی جدیدترین محصول در بازار دوچرخ های آفرودی است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

بنلی شاید یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت باشد که هنوز در چرخه حیات قرار دارد. حضور بنلی در بازارهای جهانی و تنوع محصولات این شرکت، به تقویت جایگاه برند آن کمک کرده است. پس از خریداری شدن از سوی کمپانی چینی QJ Motor، بنلی بازگشت خود به بسیاری از بازارها را کلید زد، حتا بازار رقابتی آمریکای شمالی. با این وجود، بیش تر محصولات جدید بنلی را مدل های کوچک و کم حجم تشکیل می دهند، اما رفته رفته این رویه نیز تغییر خواهد کرد، چراکه بنلی به دنبال ساخت یک موتورسیکلت جدید در کلاس Adventure است. موتورسیکلتی که با نام SRB 750 در بازار چین عرضه می شود، اما همچون سیاست های همیشگی بنلی و QJ Motor، در بازار جهانی تحت عنوان بنلی TRK800 به فروش خواهد رسید.

رقیب موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی

البته این برنامه عرضه محصول جدید، چندان هم جای تعجب ندارد، چراکه دیگر موتورسیکلت های Adventure بنلی همچون TRK502 و TRK502X هم فروش بالایی را تجربه کرده اند. علاوه بر این، رقیب چینی بنلی، کمپانی سی اف موتو (CFMoto)، نیز در حال طراحی یک موتورسیکلت Adventure بر پایه شاسی KTM است. محصولی که CFMoto 800MT نام خواهد داشت و براساس KTM 790 Adventure طراحی می گردد. ۸۰۰MT مجهز به یک پیشرانه پانچ است که فناوری مدرنی دارد. با توجه به عرضه همزمان موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی به بازار، انتظار می رود که رقابت تنگاتنگی میان این دو شکل بگیرد. البته کسی نمی داند! شاید در آینده، بازار ADVهای ژاپنی میان سایز هم به کلاس ۷۰۰ و ۸۰۰ سی سی ها توسعه پیدا کند.

موتورسیکلت طبیعت گردی بنلی TRK800
موتورسیکلت طبیعت گردی بنلی TRK800

مشخصات فنی موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی

موتورسیکلت QJ Motor SRB750 یا همان بنلی TRK800 از یک پیشرانه آب خنک ۷۵۲ سی سی بهره می برد که به سیستم تزریق سوخت موازی دوقلو مجهز شده است. این که آیا میل لنگ ۳۶۰ درجه آن با برادران کوچک ترش مشترک خواهد بود یا نه را نمی دانیم. QJ Motor مدعی است که پیشرانه موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی حدود ۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یعنی چیزی در محدوده قدرت ADVهای میان سایز بازار.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

رقیب بنلی TRK800 کیست؟

رقیب چینی بنلی، یعنی کمپانی سی اف موتو (CFMoto) نیز در حال طراحی یک موتورسیکلت Adventure بر پایه شاسی KTM است. محصولی که CFMoto 800MT نام خواهد داشت و براساس KTM 790 Adventure طراحی می گردد.

مشخصات فنی موتورسیکلت بنلی TRK800 چیست؟

موتورسیکلت QJ Motor SRB750 یا همان بنلی TRK800 از یک پیشرانه آب خنک ۷۵۲ سی سی بهره می برد که به سیستم تزریق سوخت موازی دوقلو مجهز شده است.

موتورسیکلت بنلی TRK800 چه قدر قدرت دارد؟

پیشرانه موتورسیکلت طبیعت گرد بنلی حدود ۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.