اودت ولوس‌ (Audette Velos) ؛ موتورسیکلتی با پیشرانه ۲ لیتری

اودت ولوس‌ (Audette Velos)

کمپانی اودت آمریکا قصد دارد با موتورسیکلت اودت ولوس (Audette Velos) مجهز به پیشرانه ۲ لیتری و سبک طراحی جذاب به نبرد برندهای شناخته شده ای همچون هارلی برود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اودت موتورسایکلز آمریکا در جدیدترین محصولش مطابق سلیقه آمریکایی ها در دهه های گذشته، از پیشرانه V تویین بهره گرفته است. موتورسیکلت جدید اودت با نام ولوس، محصولی با طراحی خاص و پیشرانه ای بسیار قدرتمند است که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

مدیران 777 مدیران 777

طراحی ولوس

اودت ولوس‌ (Audette Velos)

برای طراحی ولوس از سبک تهاجمی و عضلانی بهره گرفته شده است. طراحی باک سوخت این موتورسیکلت به نحوی صورت گرفته است که حجیم بودن موتور را کاملاً به رخ بکشد. چراغ جلو در فضایی ساده خلق شده و زین نیز بسیار کوچک و اسپرت است.

مشخصات فنی

اودت ولوس‌ (Audette Velos)

برای ولوس از یک واحد V تویین ۲۱۴۷ سی‌ سی هواخنک استفاده شده است. قدرت این موتورسیکلت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاورش نیز ۲۱۱ نیوتن‌متر اعلام شده است که اعداد خارق العاده ای به نظر می رسند. نکته حائز اهمیت در این موتور، دسترسی کامل راننده به تمام قدرت و گشتاور موجود پیش از رسیدن به دور ۳۱۵۰ rpm است که موجب خلق شتابی خارق‌العاده خواهد شد. قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه‌ دنده ۶ سرعته به چرخ‌ ها منتقل می‌شود که با کلاچ رکلوس همراه شده است. ولوس از سازه ای با آلومینیوم گرید صنعت هوانوردی بهره می گیرد و سیستم فنربندی هم قابلیت تنظیمات مختلفی را در اختیار راکب قرار می‌دهد.
رینگ‌های ۱۷ اینچی از برند BST و از جنس فیبرکربن هستند و درون تایر های مخصوص پیرلی روسو III قرار گرفته اند.

قیمت اودت ولوس

اودت ولوس یک موتورسیکلت دست ساز با قابلیت شخصی سازی است که هر سال تنها ۲۰ دستگاه از آن عرضه می شود و قیمتی برابر با ۸۹ هزار دلار دارد.

اودت ولوس چه قیمتی دارد؟

اودت ولوس یک موتورسیکلت دست ساز با قابلیت شخصی سازی است که هر سال تنها ۲۰ دستگاه از آن عرضه می شود و قیمتی برابر با ۸۹ هزار دلار دارد.

اودت ولوس چه مشخصاتی دارد؟

برای ولوس از یک واحد V تویین ۲۱۴۷ سی‌ سی هواخنک استفاده شده است. قدرت این موتورسیکلت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاورش نیز ۲۱۱ نیوتن‌متر اعلام شده است که اعداد خارق العاده ای به نظر می رسند. نکته حائز اهمیت در این موتور، دسترسی کامل راننده به تمام قدرت و گشتاور موجود پیش از رسیدن به دور ۳۱۵۰ rpm است.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.