موتورسیکلت آرک انجل با طراحی افسانه ای و قدرت 185 اسب بخاری

آرک انجل

در دنیای موتورسیکلت‌ها، موتورهایی وجود دارند که نه تنها با عملکرد خود، بلکه با یکتایی و نادر بودن خود، تحسین برانگیزند.

مدیران 777 مدیران 777

موتورسیکلت آرک انجل (Archangel) از شرکت Ransom Motorcycles دقیقاً ترکیبی از قدرت و کمیابی را با هم نمایش می دهد، این مدل یک موتورسیکلت عادی نیست که بتوان آن را در نمایندگی های فروش پیدا کرد. در واقع، موتورسیکلت آرک انجل، نتیجه سال‌ها علاقه و تحقیق در دنیای موتورسیکلت است، همچنین این موتورسیکلت در بازی رایانه ای Cyberpunk 2077 حضور دارد. قیمتی که برای موتورسیکلت آرک انجل در نظر گرفته شده، همانند برخی از خودروهای اسپرت است. بسته به امکانات و تجهیزات فردی، قیمت نهایی می‌تواند به سرعت به محدوده شش تا هفت رقمی (به دلار) برسد، آرک انجل نمادی از آینده و لوکس بودن را با هم ارائه می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

جنس بدنه آرک انجل از آلومینیوم و فولاد

موتورسیکلت آرک انجل از آلومینیوم دست‌ساز و فولاد کرومولی ساخته شده است و با شکلی بی‌نظیر و بدنه ای دارای هارمونی و مواج از جلو تا عقب کشیده شده است، که چرخ عقب با یک بازو به بدنه موتورسیکلت متصل شده است. این سبک طراحی باعث می‌شود به نظر برسد موتورسیکلت، از تکه های مختلف مانند یک پازل ساخته شده است. یکی از مهم ترین بخش های جذاب این موتورسیکلت، قسمت جلوی آن است که با یک چراغ LED مخفی، که فقط زمانی آشکار می‌شود که دماغه آن به جلو و پایین حرکت کند، تجهیز شده است. پره های رادیاتور با بال‌هایی که به سمت بدنه امتداد پیدا کرده اند، هماهنگ شده اند، که علاوه بر زیبایی‌، باعث بهبود عملکرد موتورسیکلت در بخش پایداری و هندلینگ می شوند.

آرک انجل از یک موتور چهار سیلندر با قدرت ۱۸۵ اسب بخار (۱۳۷ کیلووات) بهره می‌برد که حجمی حدود ۱۰۰۰ سی سی دارد و توان کامل خود را در ۱۳۰۰۰ دور در دقیقه نشان می دهد. احتمالاً این موتور قدرتمند از یک موتورسیکلت اسپرت ژاپنی تأمین شده است، اما مدیرکل برند Ransom Motorcycles، ویلیام رابرت رنسوم، برای جذابیت بیش تر این موتورسیلکت، مشخصات زیادی درباره پیشرانه آن منتشر نکرده است. وزن این موتورسیکلت حدود ۲۰۰ کیلوگرم (۴۴۰ پوند) است و دارای سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس در بخش جلو و یک مونوشاک مخفی در بخش عقب است، که امکان تنظیم ارتفاع تا ۱۱.۴ سانتی متر (۴.۵ اینچ) را فراهم می‌کند. آرک انجل از نظر وزن سبک نیست، اما عملکرد و قدرت نسبتاً خوبی دارد و گفته می‌شود تجربه سواری منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

لاستیک عقب با عرض ۳۰۰ میلی متر نه تنها به آرک انجل ظاهری خشن و قدرتمند بخشیده است، بلکه همچنین در زمینه پایداری و چسبندگی عملکرد استثنایی دارد. محور جلوی این موتورسیکلت نیاز دارد بدن راننده بر روی موتورسیکلت خم شود تا به راحتی بتواند به موتور جهت بدهد، همان‌طور که خود رابرت رنسوم می‌گوید، نیاز به کنترل بدنی مشخصی از سوی راننده برای چرخاندن موتورسیکلت وجود دارد.

سیستم اگزوز غیرمعمول با ظاهری عضلانی، از جنس تیتانیوم و با خمیدگی ظاهری به سمت بیرون، نه تنها نمای بصری عالی دارد، بلکه همچنین نمونه از امضای طراحی کمپانی در مدل آرک انجل است که این موتورسیکلت را از سایر مدل ها متمایز می کند.

آرک انجل بیش از یک موتورسیکلت است؛ این مدل یک نمونه خاص و نادر با طراحی بسیار عجیب و منحصر به فرد است. آرک انجل با ظاهر فوق‌العاده خود و فناوری های به‌روز، تصویری از جذابیت در موتورسیکلت را با امکانات لوکس ترکیب کرده است که به همین ترتیب، طبیعی است که قیمت نهایی این موتورسیکلت بالا باشد.

Archangel از Ransom Motorcycles با این که، با توجه به قیمت بسیار بالا، بسیاری از افراد امکان خرید آن را ندارند، اما وجود آرک انجل نشان می‌دهد با ترکیب سرمایه بسیار زیاد به همراه علم و تکنولوژی می توان موتورسیکلتی تولید کرد که شاید به افسانه ها بیش تر شباهت داشته باشد.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.