پانامرا 2024 با سیستم تعلیق اکتیو بازی را تغییر می دهد؟

پانامرا 2024
پانامرا ۲۰۲۴

پورشه پانامرای نسل جدید، یک نسخه به روزشده با امکانات جدید است که با بهره گیری از یک سیستم تعلیق فعال می تواند آغازگر تحولی مهم باشد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پورشه پانامرا ۲۰۲۴ خودرویی است بین ب ام و سری ۸ و مرسدس بنز اس کلاس. خودرویی کاملاً جدید که تغییرات فراوانی را نسبت به پانامرای قبلی به همراه دارد، اما نکته برجسته این خودرو، سیستم Porsche Active Ride، یک سیستم تعلیق فعال است که می تواند بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه را شگفت زده کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پورشه انواع به ظاهر بی پایانی را از خودروهای خود می سازد و خریداران را با مدل هایی که به طور تدریجی قدرتمندتر و لوکس تر از مدل قبلی می شوند ترغیب می کند، اما در دنیای پورشه، مدل های پایه را نباید نادیده گرفت، آن ها ماهیت مدل های با مشخصات بالا را با هزینه کم تر ارائه می دهند. نمی توان گفت آن ها ارزش بالایی دارند، زیرا مدل پانامرای پایه با قیمت ۱۳۳۳۱۰ دلار در آمریکا به فروش می رسد.

پانامرا 2024
پانامرا ۲۰۲۴

استاندارد برای نسل سوم، یک سیستم تعلیق متشکل از فنرهای هوای دومحفظه و دمپرهای تطبیقی با سوپاپ های مستقل برای تنظیمات فشرده سازی و برگشت است. پورشه ادعا می کند هم در کیفیت سواری و هم در هندلینگ پیشرفت چشم‌گیری داشته است. این در حالی است که در تست های جاده ای نیز پانامرای جدید نشان داده است در موارد دشوار به خوبی عمل می کند و سیستم تعلیق جدیدش بخش قابل توجهی از ضربه ها را کاهش می دهد.

پانامرا یکی از اولین خودروهایی است که تایرهای جدید Pilot Sport 5 S میشلن را در خود جای داده است، مجموعه ای از لاستیک های فوق العاده عالی دارای چسبندگی بسیار زیادی که اطلاعاتی دوست داشتنی را در مورد سطح جاده به راننده منتقل می کند. پورشه در تنظیم سیستم های فرمان برقی یکی از بهترین هاست و پانامرا نیز در این خصوص بسیار دقیق است و وزن کاملاً کالیبره‌شده در مرکز آن جمع آوری می شود.

پانامرا 2024
پانامرا ۲۰۲۴

پانامرا V-6 چندان الهام بخش نیست. به اندازه کافی قوی است، و به نظر خوشایند می رسد، با این حال، شخصیت قابل توجهی ندارد. در مقایسه با مدل پایه قبلی، قدرت از ۳۲۵ به ۳۴۸ اسب بخار رسیده است. این ویژگی، به اندازه کافی سرعت پانامرا پایه را برای همه موقعیت ها افزایش می دهد، اما خریداران باید پول بیش تری برای آن بپردازند.

یکی از نکات تأثیرگذار پانامرا گیربکس PDK هشت سرعته است که معمولاً عالی عمل می کند. پورشه در گیربکس اصلاحاتی انجام داده که در تمام انواع کنونی و آینده به اشتراک گذاشته شده است، اما این موارد بیش تر در مورد مدل های هیبریدی اعمال می شود. چیزی که شما در هر صورت به دست می آورید، گیربکسی است که تقریباً به نرمی یک مبدل گشتاور خودکار برای چرخیدن در شهر است و در عین حال می تواند به سرعتِ دیگر خودروهای موجود در بازار عمل کند.

کابین پانامرا 2024
کابین پانامرا ۲۰۲۴

در مورد اعتبار لوکس پانامرا جای سؤال زیادی وجود ندارد. فضای داخلی با ترکیبی خوب از کنترل های فیزیکی و صفحه لمسی زیباست و گلگیرهای برجسته نمای بهتری نسبت به مدل قبلی بر روی کاپوت ارائه می کنند. تنها نقطه ضعف واقعی صدای لاستیک هاست، اما چه انتظاری از یک خودروی اسپرت روی چرخ های ۲۱ اینچی دارید؟ ممکن است رانندگی با پانامرای جدید رانندگی شگفت انگیزی نباشد، اما می توانید به آن اعتماد کنید و سیستم تعلیق جدیدی که در اختیار رانندگان می گذارد بدون شک معادلات را تغییر می دهد.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.