معرفی رم 1500 RHO مدل 2025

رم 1500 RHO
رم ۱۵۰۰ RHO

پیکاپ جدید رم ۱۵۰۰ RHO با قدرت ۵۴۰ اسب بخار و قیمت ۷۱,۹۹۰ دلار قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ در بازارهای جهانی عرضه شود.

مدیران 777 مدیران 777

با توقف تولید رم TRX، مدل جدید ۲۰۲۵ Ram 1500 RHO در حال حاضر پرچم‌دار برند محسوب می‌شود. این مدل جایگزین مستقیم TRX نیست، زیرا قیمت و توان خروجی کم‌تری نسبت به نسخه TRX دارد، اما به زودی به عنوان پرچم‌دار جدید کمپانی Ram به عنوان یک پیکاپ اسپرت لقب خواهد گرفت، که در سه تیپ Rebel ،Warlock و Power Wagon عرضه خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی رم ۱۵۰۰ RHO

موتور قدرت‌ بالای رم ۱۵۰۰ RHO از نوع Hurricane شرکت Stellantis است، که به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل شده است. موتور شش سیلندر خطی با فشار متغیر و حجم ۳.۰ لیتر به همراه توربوشارژر، توان ۵۴۰ اسب بخار و گشتاور ۷۰۵ نیوتن متر تولید می‌کند.

این پیکاپ اسپرت در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در ۱۱.۷ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین در ۱۳.۱ ثانیه از سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت عبور می کند و حداکثر سرعتی که این مدل جدید می تواند به آن دست پیدا کند، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است، که به طور الکترونیکی محدود شده است.

رم 1500 RHO

زیر بدنه رم ۱۵۰۰ جدید در بخش جلو، کمک فنرهای عملکرد تطبیقی Black Hawk e2 از برند بیلشتاین تعبیه شده است، که همان مجموعه‌ای است که شرکت Ram در مدل TRX از آن استفاده کرده است. این کمک فنرها و سیستم تعلیق برای توازن وزنی مدل رم ۱۵۰۰ RHO باز تنظیم شده‌اند، زیرا موتور Hurricane حدود ۶۰ کیلوگرم سبک‌تر از موتور Hemi V-8 است. همچنین این پیکاپ دارای سیستم خودکار تنظیم مجدد تعلیق، ترمزگیری خودکار و بهبودیافته و سایر بهبودهاست. این خودرو دو اینچ بالاتر از سایر مدل‌های سری ۱۵۰۰ قرار دارد.

مدل رم ۱۵۰۰ RHO به یک سیستم ورودی هوا با جریان و ظرفیت بالا مجهز شده است که مهندسان آن را برای تمیز کردن سریع آن توسط مالک، بسیار قابل دسترس و راحت طراحی کرده اند. همچنین این مدل دارای یک سیستم اگزوز دو لوله است که نمایی جذاب و متفاوت به قسمت عقب خودرو بخشیده است.

طراحی رم ۱۵۰۰ RHO

با توجه به طراحی گلگیرهای عضلانی خودرو، عرض رم RHO نسبت به مدل استاندارد ۱۵۰۰ هشت اینچ بیش تر است. عرض این گلگیرها از بدنه حدود شش اینچ بیش تر است، همچنین رینگ های ۱۸ اینچی به همراه لاستیک‌های ۳۵ اینچی به طور استاندارد بر روی این مدل عرضه می شود. Ram این پیکاپ را با یک کاپوت و گریل منحصربه‌فرد با یک لوگوی بزرگ تولید خواهد کرد. چراغ‌های جلوی LED، بامپرهای فولادی، وینچ های بزرگ و صفحات ضدخش کناره‌ها، ظاهر خودرو را کاملاً اسپرت و جذاب می‌کنند، همچنین مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود جزییات طراحی رم ۱۵۰۰ RHO را شخصی سازی کنند.

در حالی که رم RHO در نمای بیرونی به نظر خشن و قدرتمند می‌رسد، کابین آن اتفاقاً بسیار راحت و لوکس طراحی شده است. صندلی‌های جلوی چرمی با قابلیت تنظیم دوازده جهت دارای سیستم گرمایش، تهویه و ماساژ است. پدل شیفترها از جنس آلومینیوم به راننده امکان تعویض دنده را به طور دستی می دهند، همچنین یک لوگوی سفارشی با درج اطلاعاتی مانند شماره شاسی و سایر مشخصات فنی خودرو بر روی کنسول مرکزی قرار دارد.

RHO با حداکثر سه صفحه نمایش در بخش کابین عرضه می‌شود. یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به عنوان کلاستر دیجیتالی عمل می‌کند، در حالی که، یک صفحه نمایشگر ۱۴.۵ اینچی برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی که سیستم Uconnect نسل پنجم بر روی آن استفاده می‌شود. در این بین، صفحه نمایشگر نهایی به اندازه ۱۰.۲۵ اینچ در جلوی سرنشین قرار دارد و دارای یک پورت HDMI برای نمایش محتوا از دستگاه‌های دیگر است.

اگرچه این خودرو برای رانندگی در مسیرهای آفرودی و خارج از جاده طراحی شده، اما همچنان قادر است تا وزن ۳۸۰۰ کیلوگرم را بکشد. ظرفیت بارگیری آن حدود ۸۰۰ کیلوگرم است. RHO همچنین قادر است در عمق ۳۲ اینچ از آب رد شود و دارای ۱۱.۸ اینچ فاصله از زمین است.

برای مشتریانی که قصد خرید Ram 1500 RHO را دارند، از همین حالا امکان سفارش گذاری و پیش خرید خودرو وجود دارد. قیمت نسخه پایه این خودرو از ۷۱،۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که شامل هزینه ارسال ۱،۹۹۵ دلاری است.

۵ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.