بیوک انویژن 2024 معرفی شد

بیوک انویژن
بیوک انویژن

مدل جدید بیوک انویژن که در سال های گذشته با سیستم FWD عرضه می شد، دیگر این سیستم را کنار گذاشته است، همچنین تغییراتی در بخش طراحی بیرونی و کابین خودرو صورت گرفته است، که در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوک انویژن ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

خط محصولات AWD از Buick اخیراً تغییراتی را تجربه کرده است و به‌تازگی شرکت به‌روزرسانی برای مدل ۲۰۲۴ Envision را انجام داده است. چند وقت پیش کمپانی برخی اطلاعات و تصاویر از ظاهر خودرو را به صورت غیررسمی معرفی کرد، اما چون این SUV از برند بیوک قرار است به تازگی در بازار عرضه شود، کمپانی سازنده اطلاعات جدیدی درباره Envision را دوباره معرفی کرده است.

بیوک انویژن
بیوک انویژن

همانند سایر مدل‌های به‌روز شده برند Buick ، قیمت‌گذاری در سه تیپ که تجهیزات و امکانات با یکدیگر متفاوت است، تقسیم می شود، همچنین  در مورد Envision، سطح تجهیزات قدیمی با نام Essence کنار رفته است و جای آن با سطح تجهیزات جدید Sport Touring پر شده است. در حال حاضر، قیمت پایه برای مدل Envision، با افزایش ۲۵۰۰ دلاری به مبلغ ۳۷,۲۹۵ دلار رسیده است. سطح تجهیزات جدید Sport Touring نیز شامل رینگ های ۲۰ اینچی به جای رینگ های استاندارد ۱۸ اینچی می شود که برای سفارش آن ها مشتریان باید مبلغ ۲۵۰۰ دلار را پرداخت کنند که این هزینه به علاوه مبلغ پایه، قیمت پایه را به ۳۹,۷۹۵ دلار می رساند.

انتخاب تیپ فول آپشن با نام Avenir به معنای پرداخت مبلغی بسیار بیشتر است، زیرا نسخه فول آپشن با قیمت ۴۸,۳۹۵ دلار عرضه می‌شود. انتخاب تیپ فول آپشن منجر به افزودن ویژگی‌های راحتی مانند گرمکن فرمان، سیستم تهویه چند کاناله و کیلس استارت به صورت استاندارد می‌شود.

بیوک انویژن
بیوک انویژن

برخلاف سیستمی که در Encore GX معرفی شد، که یک صفحه‌نمایش ۸.۰ اینچی و یک صفحه نمایش مرکزی ۱۱.۰ اینچی بود، تمام مدل‌های بیوک Envision یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ و بی‌نظیر با ابعاد ۳۰.۰ اینچی دارند. طبق گفته Buick، این سیستم به مالکان اجازه می‌دهد تا صفحه‌نمایش را به گونه‌ای سفارشی‌سازی کنند تا اطلاعات مورد نیاز آن ها را نمایش دهد. این سیستم با استفاده از ابزارهای قابل سفارشی سازی، امکاناتی مانند مسیریابی، موسیقی و اطلاعات عمومی خودرو را نمایش می دهد. این سیستم با استفاده از گوگل به‌طور پیشفرض عمل می‌کند و امکان اتصال به Apple CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد در این مدل وجود دارد.

متأسفانه، بیوک Envision به دستیار صوتی یا دستیار رانندگی Super Cruise شرکت GM مجهز نخواهد شد.

در بخش کابین، بیوک انویژن دچار تغییرات اساسی در بخش طراحی شده است که اتفاقا در نمای داخلی، ظاهری بسیار زیبا و لوکس پیدا کرده است. علاوه بر صفحه‌نمایش لمسی جدید، صندلی‌های جلو و عقب، داشبورد و کنسول مرکزی نیز بازطراحی شده‌اند. برند Buick همچنین طرح تریم داخلی را با دو رنگ سفید و مشکی تزئین کرده است که در کنار این دو رنگ، رنگ جدیدی با نام Slate Blue در بالای داشبورد و پنجره‌های جلو وجود دارد.

همچنین تغییرات اندکی در بخش مشخصات فنی خودرو صورت گرفته است، تنها یک نوع پیشرانه بر روی مدل انویژن ۲۰۲۴ عرضه شده است که، یک  موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۲۸ اسب بخار است، که این موتور با یک گیربکس اتوماتیک نه سرعته عرضه می شود. سیستم پیشرانه چهار چرخ محرک یا AWD به صورت استاندارد بر روی این مدل عرضه می‌شود.

بیوک انویژن قرار است از تابستان سال ۲۰۲۴ در نمایندگی‌های برند عرضه شود.

۴.۶ امتیاز از ۱۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.