کیا اسپورتیج Ace معرفی شد + تصاویر

کیا اسپورتیج ACE

کمپانی «کیا» نسخه خاصی را از «اسپورتیج» در نمایشگاه گوانژو معرفی کرده که مختص به بازار چین است و چهره ای جذاب و متفاوت دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اسپورتیجی که کمپانی کیا در بازار چین عرضه می کند با آنچه از این مدل در بازار جهانی می بینیم متفاوت است. اسپورتیجی که به نمایشگاه گوانژو آمده بر اساس هیوندای ix35 ساخته شده و اسپورتیج اِیس Ace نام دارد. همانطور که در تصاویر جاسوسی منتشر شده در سایت های چینی دیده می شد تغییرات اساسی را در ظاهر اسپورتیج داریم. جلوپنجره با طرح تایگرنوز و با اندازه بزرگ بصورت یکپارچه با چراغ های جلو طراحی شده و در حاشیه آن آرایه های کرومی رنگ را می بینیم.

کیا اسپورتیج ACE

طراحی چراغ ها در اسپورتیج Ace متفاوت با تمام چراغ هایی است که از برند کیا دیده بودیم.چراغ های روشنایی روز بصورت خطی در بالای کاسه چراغ قرار گرفته اند و آرایه های سه بعدی جذابی را در طراحی راهنماها می بینیم.در طراحی بدنه خطوطی نارنجی رنگ دیده می شود که نشان می دهد نمونه عکاسی شده نسخه GT لاین از اسپورتیج Ace است.

حتما بخوانید : نسل جدید کیا اسپورتیج بسیار متفاوت خواهد بود + تصاویر

در کناره بدنه تغییر زیادی دیده نمی شود و طراحی مثل مدل معمولی از اسپورتیج انجام شده است.در نمونه ای که در عکس می بینید رینگ های مشکی نقره ای با طراحی جدید را داریم و چرخ ها مهز به تایر های چهارفصل شده اند.عقب خودرو با الهام از طراحی تلوراید و سونتو طراحی شده و چراغ ها مشابه این دو مدل هستند.در بالای قسمت پلاک نام اسپورتیج با فونتی نسبتا بزرگ نوشته شده و در بالای دیفیوزر خطی نارنجی رنگ دیده می شود که با آنچه در دیگر قسمت های خودرو دیده بودیم تناسب دارد.

زیر کاپوت اسپورتیج Ace پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی چهار سیلندر بصورت استاندارد قرار دارد که توان تولید حداکثر ۱۶۱ اسب بخار قدرت را دارد. پیشرانه قوی تر ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سلندر خطی هم برای این خودرو قابل سفارش است که نزدیک به ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

کمپانی کیا هنوز طراحی داخلی اسپورتیج Ace را معرفی نکرده است و در آینده باید دید کابین این خودرو دستخوش چه تغییراتی شده است.به یاد داشته باشید که اسپورتیج Ace نمونه ای مختص به بازار چین است و نسل بعدی اسپورتیج احتمالا به شکلی دیگر خواهد بود.همانطور که در تصاویر جاسوسی اخیر دیدیم باید در اسپورتیج جدید همانند توسان منتظر یک انقلاب طراحی باشیم.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

اسپورتیج Ace مختص به چه بازارهایی است؟

اسپورتیج Ace که بر اساس هیوندای ix35 ساخته شده مختص به بازار چین است و در دیگر بازار ها بفروش نمی رسد.

مشخصات فنی اسپورتیج Ace چیست؟

زیر کاپوت اسپورتیج Ace پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی چهار سیلندر بصورت استاندارد قرار دارد که توان تولید حداکثر ۱۶۱ اسب بخار قدرت را دارد.پیشرانه قوی تر ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سلندر خطی هم برای این خودرو قابل سفارش است که نزدیک به ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

نسل جدید اسپورتیج همانند نسخه Ace خواهد بود؟

کمپانی هنوز این احتمال را تایید نکرده و بطور کلی پیشبینی می شود ظاهر اسپورتیج جدید کاملا متفاوت باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.