پورشه ۹۱۱ توربو S تیونینگ منهارت معرفی شد + آلبوم تصاویر

پورشه 911 توربو S تیونینگ منهارت معرفی شد + آلبوم تصاویر

تیونر «منهارت» به تازگی از نمونه تقویت شده «پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱» خود با ۸۳۸ اسب بخار قدرت رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با وجود این که نسل جدید پورشه ۹۱۱ توربو S با کد ۹۹۲ در بازار موجود است، اما تیونر منهارت تصمیم گرفته پروژه تیونینگ جدید خود را روی یک نسل قبل تر از توربو S انجام دهد. در ابتدا به بررسی مشخصات فنی خودرو می پردازیم.

ویژگی های فنی پورشه ۹۱۱ توربو S 911 منهارت

پورشه 911 توربو S تیونینگ منهارت معرفی شد + آلبوم تصاویر

پورشه ۹۱۱ توربو S در نسل ۹۹۱ با بهره مندی از پیشرانه ۳٫۸ لیتری ۶ سیلندر تویین توربوشارژ، ۵۷۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با این وجود، مهندسان منهارت با تقویت توربوشارژها، منیفولد ورودی، سیستم اگزوز، اینترکولر جدید، فیلتر هوای اسپرت و ریمپ کردن ECU، قدرت ۸۳۸ اسب بخار و گشتاور خارق العاده ۱۰۹۰ نیوتن متر را از پیشرانه خودرو به دست آورده اند.

پورشه 911 توربو S تیونینگ منهارت معرفی شد + آلبوم تصاویر

با این مشخصات فنی، پورشه ۹۱۱ توربو S تیونینگ منهارت می تواند سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در مدت زمان ۲٫۴ ثانیه انجام دهد. سرعت گیری ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز تنها در ۴٫۹ ثانیه صورت می گیرد و بیشینه سرعت خودرو به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این در حالی است که پورشه ۹۱۱ توربو S استاندارد در مدت زمان ۲٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

پورشه 911 توربو S تیونینگ منهارت معرفی شد + آلبوم تصاویر

افزون بر تغییرات فنی صورت گرفته، جعبه دنده دوکلاچه توربو S هم برای تحمل گشتاور قابل توجه پیشرانه به روزرسانی شده است. در سیستم اگزوز اسپرت نیز از فناوری کنترل سوپاپ استفاده شده تا علاوه بر قدرت بیش تر، صدای جذاب تری از اگزوزهای پورشه ۹۱۱ تیونینگ منهارت شنیده شود.

پورشه 911 توربو S تیونینگ منهارت معرفی شد + آلبوم تصاویر

تیم تیونینگ منهارت در ظاهر خودرو نیز تغییراتی را انجام داده است؛ از جمله این تغییرات می توان به برچسب مشکی روی رنگ زرد بدنه، نشان TR 850 و رینگ های Levalla LVL 1.1 با ابعاد ۲۱×۹ در جلو و ۲۱×۱۲ در عقب اشاره کرد. این رینگ های چندپره آلومینیومی که در جذابیت هر چه بیش تر خودرو نقش بسزایی ایفا می کنند، در لاستیک هایی با سایز ۲۵۵/۳۰ در جلو و ۳۲۵/۲۵ در عقب قرار گرفته اند. در نهایت، ارتفاع خودرو با نصب فنرهای اسپرت H&R به میزان ۳۰ میلی متر کاهش یافته است.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.