پورشه کاین GTS با ۴۵۳ اسب بخار قدرت معرفی معرفی شد

پورشه کاین GTS

به تازگی کمپانی «پورشه» نسخه “GTS” را برای «کاین» کوپه و معمولی معرفی کرده است که این نسخه بین نسخه های S و توربو قرار می گیرد.

مدیران 777 مدیران 777

در بازار آمریکا پورشه کاین GTS با قیمت ۱۰۷ هزار دلار و پورشه کاین GTS کوپه با قیمت ۱۱۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید. در هر دو مدل پیشرانه ۴ لیتری تویین توربو V8 را داریم که نهایت قدرت ۴۵۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۶۲۰ نیوتن متر را ارائه می دهد. قدرت این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک از طریق سیستم تمام چرخ محرک به تمام چرخ ها منتقل می شود. پورشه کاین GTS کوپه در نسخه استاندارد، پکیج کرونو اسپرت پورشه را دارد که از طریق سیستم لانچ کنترل پکیج، این خودرو تنها در ۴٫۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این آپشن برای نسخه معمولی کاین GTS به صورت آپشن قابل سفارش است و با این پکیج نسخه معمولی کاین GTS در ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. لازم به ذکر است که در هردو نسخه نهایت سرعت در عدد ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
پورشه کاین GTS

در پورشه کاین GTS سیستم تعلیق فعال و انحصاری پورشه را داریم که با این سیستم، ارتفاع رانندگی در این خودرو نسبت به پورشه کاین S،۳۰ میلی متر کاهش می یابد. در نتیجه، چسبندگی و پایداری این خودرو بیش تر خواهد بود و نیز هندلینگ بهتری را در این نسخه خواهیم داشت. در هردو نسخه کاین GTS و کاین GTS کوپه، به صورت استاندارد، خروجی های اگزوز دایره ای را به صورت دوگانه داریم که در دو طرف دیفیوزر اسپرت این خودرو قرار گرفته اند. در نسخه GTS امکان سفارش خروجی های اگزوز بیضی شکل پر سر و صدا و مخصوص را داریم که در میان دیفیوزر قرار می گیرند.

پورشه کاین GTS

از نظر ظاهری این خودرو به صورت استاندارد با پکیج اسپرت کمپانی پورشه عرضه می شود. همچنین در ورودی های هوای جلو تریم مشکی را می بینیم که هماهنگی خاصی با حاشیه پنجره ها و آینه ها ایجاد کرده است. در چراغ های عقب و جلو طراحی یکپارچه ال ای دی را داریم که زیبایی و نوردهی عالی را برای این خودرو رقم زده و رینگ های مشکی رنگ RS اسپایدر دیزاین حس اسپرت بودن را بیش تر در این خودرو القا می کند.

پورشه کاین GTS

درون خودرو چرم های صندلی آلکانترا، کنسول وسط و دستگیره های درِ خودرو با رنگ مشکی طراحی شده اند و قطعاتی با رنگ نقره ای تلفیق رنگی جالبی را ایجاد کرده است. در کامل ترین نسخه از این خودرو تمامی امکانات و تکنولوژی های روز کمپانی پورشه دیده می شود که صندلی ۸ حالته تمام برقی یکی از آن هاست. در بازار آمریکا پورشه کاین GTS با قیمت ۱۰۷ هزار دلار و پورشه کاین GTS کوپه با قیمت ۱۱۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

پورشه کاین GTS

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.