هیوندای سانتافه تیونینگ کارلکس رونمایی شد + آلبوم تصاویر

هیوندای سانتافه کارلکس

تیونر «کارلکس» (Carlex) به تازگی کیت بدنه جدیدی با نام “Urban Edition” را برای «هیوندای سانتافه» رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بسته ظاهری جدید تیونر کارلکس شامل سپر جلو و عقب جدید، جلوپنجره عظیم با نشان تیونر در قسمت جلو، باله عقب روی سقف، دیفیوزر عقب، چهار خروجی اگزوز، رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی، دور گلگیرها و بدنه دورنگ می شود. با بهره گیری از تغییرات ذکرشده، چهره هیوندای سانتافه به صورت کلی تغییر یافته است.

کابین

تیونر کارلکس در کابین هیوندای سانتافه نیز تغییرات چشمگیری را انجام داده است. روی صندلی ها از پوشش چرم آلکانترا با دوخت لیمویی استفاده شده است. این دوخت در رودری ها و قسمت های مختلف داشبورد و فرمان نیز به کار رفته است.

هیوندای سانتافه کارلکس

تیونر از فرمان کف تخت با نشان سبزرنگ ساعت ۱۲ استفاده کرده که چسبندگی و پایداری بهتری را ارائه می دهد. نشان های کارلکس در قسمت های مختلف کابین دیده می شود تا ظاهر سانتافه تیونینگ شده از مدل استاندارد متمایز شود. تیونر لهستانی کارلکس کیت بدنه جدید خود را ابتدا در بازار کره جنوبی و سپس در بازار جهانی عرضه می کند.

هیوندای سانتافه کارلکس

کیت بدنه جدید تیونر کارلکس درحالی معرفی شده که هیوندای در آینده ای نزدیک از مدل فیس لیفت سانتافه رونمایی خواهد کرد. بنابر تیزرهای منتشرشده از سانتافه فیس لیفت، این خودرو با طراحی تهاجمی تر و چهره ای کاملاً متفاوت رونمایی خواهد شد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.