مینی کوپر JCW GP با پیشرانه ۳۰۱ اسب بخاری معرفی شد

مینی کوپر JCW GP
«مینی» از خودروی «جان کوپر وُرکس» (JCW) GP special edition در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی کرده است. این مدل سریع ترین خودروی شهری مینی و قوی ترین خودرو در کلاس هاچ بک های ساب کامپکت محسوب می شود. مینی جان کوپر ورکس از پیشرانه ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.
مینی کوپر JCW GP
با این ویژگی های فنی، سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۵٫۲ ثانیه انجام می گیرد. بیشینه سرعت نیز به ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. انتقال قدرت به چرخ های جلو توسط جعبه دنده ۸ دنده استپ ترونیک انجام می گیرد و دیفرانسیل از قفل یکپارچه بهره می برد.
مینی کوپر JCW GP
بدنه خودرو با کیت بدنه مخصوص طراحی شده است. قطعات اضافه شده به بدنه شامل دور گلگیرهای فیبرکربنی CFRP در جلو و عقب، باله عقب روی سقف، دیفیوزر عقب بازطراحی شده به همراه خروجی های اگزوز میانی و نشان GP روی جلوپنجره و درِ صندوق عقب می شود.
مینی کوپر JCW GP
رنگ بندی قرمز روی بدنه و رینگ های ۱۸ اینچی قرارگرفته در لاستیک های هانکوک ۳۵/۲۲۵ از دیگر نکات ظاهری آن هستند. مینی JCW GP یک خودروی دو سرنشین محسوب می شود و مینی برای قرارگیری رول کیج، صندلی های قسمت عقب را حذف کرده است. در کابین صندلی ها پوشش آلکانترا نصب شده و نشان GP در قسمت های مختلف دیده می شود.
مینی کوپر JCW GP
شیفترهای پدالی به وسیله پرینت سه بُعدی ساخته شده و فرمان خودرو ظاهر اسپرت تری دارد. یک نمایشگر دایره ای در پنل میانی قرار گرفته و برای پشت آمپر هم نمایشگر دیجیتالی درنظر گرفته شده است. سیستم تهویه دونقطه ای و دوخت قرمز از دیگر نکات جذاب هستند.
مینی کوپر JCW GP
از مینی جان کوپر JCW تنها ۳ هزار دستگاه در کارخانه آکسفورد انگلستان تولید می شود. اولین نمونه ها در ماه مارچ ۲۰۲۰ عرضه می شود. قیمت این خودرو از ۴۵٫۷۵۰ دلار آغاز می شود. قیمت جان کوپر JCW تنها ۵۰ دلار کم تر از ب ام و M240i کوپه با پیشرانه ۳۳۵ اسب بخاری ۶ سیلندر است.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.