لامبورگینی ویژن گرن توریزمو مفهومی رونمایی شد

لامبورگینی ویژن گرن توریزمو
«لامبورگینی» با معرفی کانسپتی جدید پا به دنیای گرن توریزمو اسپرت گذاشته است. لامبورگینی گرن توریزمو به تازگی در مناسبتی در شهر مونت کارلو، پیش از مسابقه قهرمانی نهایی گرن توریزمو معرفی شده است. این خودرو در بازی گرن توریزمو در سال آینده رونمایی می شود.
لامبورگینی ویژن گرن توریزمو
به گفته استفانو دومنیکالی: «لامبورگینی یک برند جوان است و امروز به خاطر همین این جا هستیم تا نگاه جدیدمان را در قالب مدلی واقعی معرفی کنیم. این خودرو از طراحی جالب و آینده نگرانه ای بهره می برد که توسط نسل جدید بازی های کامپیوتری و علاقه مندان به سوپراسپرت ها مورد توجه قرار می گیرد.»
لامبورگینی ویژن گرن توریزمو
طراحی خودرو بسیار عجیب است و چراغ های Y شکل در جلو و عقب قرار گرفته اند. باله بزرگ در قسمت عقب، باله های جداگانه با بدنه در قسمت جلو و گلگیرهای پهن از دیگر نکات جذاب بدنه هستند، اما بدون شک عجیب ترین نکته، محل قرارگیری راننده در قسمت جلو همانند یک جت جنگنده است.
لامبورگینی ویژن گرن توریزمو
درون کابین، راننده در قسمت میانی قرار می گیرد و تمامی اطلاعات مورد نیاز روی فرمان فضایی آینده نگرانه نمایش داده می شود. همانند سوپراسپرت سیان FKP 37، لامبورگینی ویژن گرن توریزمو نیز از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶٫۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه سیستم مایلد هیبرید بهره می برد.
لامبورگینی ویژن گرن توریزمو
این پیشرانه ۸۰۸ اسب بخار قدرت تولید می کند و در ۲٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز به بیش از ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.