لامبورگینی اوروس کیوانی معرفی شد + مشخصات فنی

لامبورگینی اوروس کیوانی

تیونر آلمانی «کیوانی» به تازگی به سراغ «لامبورگینی اوروس» رفته و این خودرو را از نظر فنی و ظاهری به روزرسانی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ظاهر خودرو به نحوی طراحی شده که به محصولات تیونینگ شده توسط «منصوری» شباهت دارد. نام این خودرو «کیروس» است که از ترکیب نام کیوانی و اوروس به دست آمده است.

لامبورگینی اوروس کیوانی

طراحی لامبورگینی اوروس کیوانی

تیونر کیوانی برای بدنه اوروس یک کیت بدنه تمام فیبرکربنی را درنظر گرفته که در قسمت جلو ۳۴ کیلوگرم و در قسمت عقب ۴۱ کیلوگرم از وزن خودرو را کاهش می دهد. در قسمت جلو تمامی قطعات از جمله باله زیر سپر، دور گلگیرها، کاپوت، آینه های کناری و قاب چراغ ها از جنس فیبرکربن ساخته شده است.

لامبورگینی اوروس کیوانی

رینگ های ۲۴ اینچی اوروس کیوانی نیز از جنس فیبرکربن ساخته شده است. در کنار ورودی های هوای بزرگ قسمت جلو دو چراغ Yشکل LED جای گرفته که بر جذابیت چهره اوروس می افزاید. در قسمت کناری از رکاب فیبرکربنی استفاده شده که به همراه دورگلگیرهای عقب، بدنه اوروس را پهن تر از مدل استاندارد نشان می دهند. در قسمت عقب نیز از سپر و دیفیوزر به همراه خروجی های هوای فیبرکربنی روی سپر استفاده شده است.

لامبورگینی اوروس کیوانی

مشخصات فنی

کیوانی پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربوی لامبورگینی اوروس را تقویت کرده است. این پیشرانه در حالت استاندارد ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این پیشرانه اکنون، به لطف تیونر کیوانی، ۸۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

لامبورگینی اوروس کیوانی

قدرت و گشتاورِ بیش تر مدت زمان شتاب گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را با کاهش ۰٫۳ میلی متری به ۳٫۳ ثانیه رسانده است. میزان بیشینه سرعت خودرو نیز از ۳۰۵ به ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است. لامبورگینی قصد دارد امسال، سال ۲۰۲۰، مدل مسابقه ای ST-X را از اوروس به بازار عرضه کند. این مدل با ۵۵۰ کیلوگرم وزن کم تر نسبت به مدل استاندارد عرضه خواهد شد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.