فورد جی تی ۲۰۲۰ با قدرت بیش تر معرفی شد

فورد جی تی 2020

شرکت «فورد»، در یک حرکت غافلگیرکننده، مدل جدید سوپراسپرت «جی تی» را با پیشرانه قدرتمندتر، نسبت به گذشته، معرفی کرد.

مدیران 777 مدیران 777

فورد جی تی جدید با الهام از مدل مسابقه ای MK2 با قدرت بیش تر رونمایی شده است. با استفاده از سیستم خنک کاری پیستون و شمع های جدید میزان گشتاور و قدرت افزایش یافته است. افزون بر موارد یادشده، اینترکولر بزرگ تر و داکت های هوای جدید میزان هوای ورودی به پیشرانه را ۵۰ درصد افزایش می دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
فورد جی تی 2020

 به لطف تغییرات انجام گرفته، پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر اکنون ۶۶۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. زیربندی خودرو به روزرسانی شده تا فرمان پذیری و میزان لرزش بدنه بهبود یابد. علاوه بر این، سیستم اگزوز آکراپوویچ، که پیش تر به عنوان یک آپشن ۱۰ هزار دلاری موجود بود، به صورت استاندارد در فورد جی تی جدید نصب شده است. به علاوه صدای جذاب پیشرانه، سیستم اگزوز جدید ۴ کیلوگرم از وزن خودرو را کاهش می دهد.

فورد جی تی 2020

یکی از جذاب ترین ویژگی های فورد جی تی جدید قابلیت سفارش بسته Liquid Carbon Edition است. در این تریم از رنگ تیره برای بدنه استفاده شده و آپشن هایی از جمله پیچ چرخ تیتانیومی و صندلی های ۶ نقطه ای مسابقه ای قابل سفارش است.

فورد جی تی 2020

خریداران می توانند فورد جی تی جدید را با خط کشی بدنه سفارش بدهند. رنگ های استاندارد و آپشنال متنوع، پنج رنگ کالیپر ترمز و پنج رنگ تودوزی کابین برای فورد جی تی جدید قابل سفارش خواهد بود. رنگ بدنه مسابقه ای گالف نیز برای جی تی درنظر گرفته شده تا یادبودی از مدل مسابقه ای لمان باشد. این مدل با رینگ های فیبرکربنی عرضه خواهد شد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.