فاو بستیون B70 با کپی برداری از طراحی کادیلاک رونمایی شد

فاو بستیون B70

باز هم خودروهای چینی و باز هم کپی برداری از خودروهای مشهور، این بار «فاو بستیون B70» با الهام از طراحی «کادیلاک» رونمایی شده است.

مدیران 777 مدیران 777

نشان «فاو» برای ما ایرانی ها آشناست. شرکت چینی فاو با دو مدل بسترن B30 و B50 پا به بازار ایران گذاشت. اکنون مدل جدید بستیون B70 در بازار چین رونمایی شده که طراحی آن بسیار شبیه به محصولات کادیلاک است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
کادیلاک

در مجموع، فاو بستیون B70 از طراحی جذابی در قسمت جلو بهره می برد که پیش از این، تنها از خودروهای آمریکایی و اروپایی انتظار آن را داشتیم. در قسمت جلو چراغ های Yشکلی قرار گرفته اند که به محصولات کادیلاک شباهت دارند. جلوپنجره بزرگی نیز در قسمت جلو دیده می شود که با الهام از سدان های لوکس اروپایی طراحی شده است.

فاو بستیون B70

 در مدلی که در تصویر دیده می شود، از رینگ های ۱۹ اینچی چندپره استفاده شده که نقره ای رنگ هستند. دستگیره های در نیز برای هماهنگی بیش تر با سایر قطعات به صورت پولیش شده نصب شده اند. در طراحی قسمت عقب از چراغ های Lشکل استفاده شده که به وسیله یک لایت بار باریک به هم وصل شده اند. یک سانروف بزرگ نیز روی سقف قرار گرفته است.

عکس ۳

فاو بستیون B70

 از نظر ابعاد بدنه، فاو بستیون B70 دارای ۴۸۱۰ میلی متر طول، ۱۸۴۰ میلی متر عرض، ۱۴۵۵ میلی متر ارتفاع و فاصله طولی بین محورهای آن ۲۸۰۰ میلی متر است.

در بحث مشخصات فنی، محصول جدید بستیون از پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱۶۹ اسب بخار قدرت بهره می برد.

فاو بستیون B70

در نهایت، بر هیچ کس پوشیده نیست که خودروسازان چینی تاکنون از بسیاری از خودروهای مشهور جهان کپی برداری کرده اند، اما در خودروی بستیون B70 خلاقیت هایی نیز دیده می شود که در نوع خود قابل تحسین است. از جمله مشهورترین کپی برداری های چینی ها می توان به لندویند X7 و بایک BJ40 اشاره کرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.