خودروی چینی WEY VV7 GT با تیونینگ برابوس رونمایی شد

WEY VV7 GT

برای علاقه مندان به خودرو، نام تیونر «برابوس» با «مرسدس بنز» گره خورده است، اما اکنون جدیدترین محصول شرکت برابوس از کشور چین و با نام “WEY VV7 GT” معرفی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی، تیونر برابوس محصول جدیدی را از کشور چین انتخاب کرده و آن را از نظر ظاهری به روزرسانی کرده است. VV7 GT محصول شرکت «وی» است که به عنوان شاسی بلند کامپکت در بازار چین عرضه می شود. وی VV7 GT در حالت استاندارد از طراحی اسپرت و جذابی بهره می برد، با این وجود تیونر برابوس ظاهر تهاجمی تری به VV7 GT بخشیده است.

WEY VV7 GT

نمونه تیونینگ شده توسط برابوس دارای گلگیرهای پهن تر، رینگ های ۲۱ اینچی تیره، کلیپرهای ترمز قرمزرنگ، سپرهای به روزرسانی شده جلو و عقب، دیفیوزر عقب تیره، چراغ ترمز به سبک خودروهای فرمول ۱ و شیشه های کناری تیره است. در مقایسه با مدل های پایه ای VV7 GT، مدل تیونینگ برابوس دارای چراغ های شفاف تر و باله عقب جدید است.

WEY VV7 GT

با این وجود که برابوس در تقویت پیشرانه های مختلف نیز تبحر خاصی دارد، اما در پیشرانه WEY VV7 GT تغییری ایجاد نکرده است. در نتیجه، پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ خودرو ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۳۸۷ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت نیز توسط جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انجام می شود.

WEY VV7 GT

از کابین خودرو عکسی منتشر نشده است، اما به نظر می رسد تغییراتی جزئی، در حد نشان های مخصوص برابوس، در کابین ایجاد شده باشد. WEY VV7 GT برابوس از ماه جولای در بازار چین با قیمت پایه ای ۲۷٫۱۰۳ دلار عرضه می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.