فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی – ناچو

فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی - ناچو
فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی – ناچو

شکل شمع قلمی از اسم آن مشخص است و به شمع‌هایی اطلاق می‌شود که ظاهر باریک و استوانه‌ای شکلی دارند که شبیه قلم است. شمع قلمی یکی از قدیمی‌ترین انواع شمع است که به صورت صنعتی عرضه شده است و کاربردهای گسترده‌ای دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

خرید شمع قلمی

شکل شمع قلمی از اسم آن مشخص است و به شمع‌هایی اطلاق می‌شود که ظاهر باریک و استوانه‌ای شکلی دارند که شبیه قلم است. شمع قلمی یکی از قدیمی‌ترین انواع شمع است که به صورت صنعتی عرضه شده است و کاربردهای گسترده‌ای دارد. این شمع هم به عنوان کاربرد روشنایی و هم به عنوان تزئینی و دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. شمع قلمی در انواع مناسبت‌های مذهبی، سنتی، مراسم عقد، مراسم عزا و …  و همچنین برای تزئین محیط‌های مختلف حتی منازل، کارایی دارد. به همین دلیل خرید شمع قلمی مناسب یکی از دغدغه‌های تمام افرادی است که به شمع احتیاج دارند.

مدیران 777 مدیران 777

کاربرد شمع قلمی

امروزه از شمع قلمی خاصی استفاده می‌شود که دود و اشک پارافین ندارد و به راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع شمع‌ها با موم‌های طبیعی ساخته شده‌اند و به بهترین نحو می‌سوزند. همچنین این شمع‌ها در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که باعث می‌شود کاربردهای متنوعی نیز داشته باشند. مهم‌ترین موارد استفاده از شمع‌های قلمی در محیط‌هایی است که در کنار روشنایی  خاص به تزئین هم احتیاج داریم. بنابراین خرید شمع قلمی  با هدف استفاده حداکثری از آن صورت می‌گیرد.

فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی - ناچو
فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی – ناچو

خرید شمع قلمی به چه صورت انجام می شود

فروشگاه اینترنتی گروه هنری ناچو با عرضه باکیفیت‌ترین انواع شمع مثل شمع قلمی، می‌تواند تمام انتظارات شما از این محصول را برآورده کند. شمع‌های شعله رنگی، شمع روی آب، شمع وارمر، شمع تزئینی، شمع فانتزی و شمع‌های معطر تنها نمونه‌هایی از محصولات موجود در سایت ناچو می‌باشد. شمع‌های موجود در این سایت به دلیل بدنه صاف، صیقلی و رنگ‌های جذاب خود می‌توانند بهترین انتخاب برای مراسمات و جشن‌های شما باشند. بنابراین توصیه می‌شود برای خرید شمع قلمی دیرسوز با سایت گروه هنری ناچو ارتباط برقرار نمایید.

دفتر شطرنجی فانتزی

یکی از اساسی‌ترین مراحل یادگیری در رشته‌های علمی مختلف داشتن الگو می‌باشد. در علوم مختلفی مثل موسیقی، ریاضیات، طراحی و حتی نوشتن باید از الگوی مناسب استفاده نماییم. دفتر شطرنجی فانتزی یکی از بهترین ابزارهای در دسترس است که به راحتی الگوی راحت را در اختیار آموزندگان قرار می‌دهد. دفتر شطرنجی می‌تواند اندازه دقیق تمام خطوطی که رسم می‌شود را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال دانش آموزان دبستانی که  هنوز خواندن و نوشتن را یاد نگرفته‌اند، با بررسی دقیق خطوط و الگوهای رسم شده می‌توانند به بهترین نحو نوشتن را بیاموزند.

در مورد کاربرد دفتر شطرنجی فانتزی باید گفت که این دفترها مختص یک رده سنی خاص نیست و بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف به این نوع از دفترها احتیاج دارند. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لوازم تحریر و تزئینی  و خرید دفتر شطرنجی فانتزی، با سایت گروه هنری ناچو ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی - ناچو
فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی – ناچو

دفتر شطرنجی فانتزی چیست؟

دفتر شطرنجی فانتزی نوعی دفتر است که با ورق‌های شطرنجی یا شبکه‌ای ساخته شده و بیشتر جنبه آموزشی و الگو محور دارد. این کاغذها بیشتر شبیه مختصات هستند و از خطوط منظم عمودی و افقی تشکیل شده‌اند که یک صفحه شبیه صفحه شطرنج ایجاد می‌کند. این خطوط نوعی راهنما برای اندازه گیری و رسم نمودارها، منحنی‌ها و نوشتار است. به طوری که برای تمرین خط کودکان استفاده می‌شود.

دفتر شطرنجی فانتزی به نوعی دفتر گفته می‌شود که علاوه بر کاربردهای خود از نظر زیبایی نیز بسیار خاص است. این دفترها با طراحی‌های جدید و تصاویر فانتزی ساخته می‌شوند تا هم جذابیت بیشتری داشته باشند و هم از سایر دفترها متمایز شوند.

کاربردهای دفتر شطرنجی فانتزی

همانطور که قبلاً گفتیم دفتر شطرنجی کاربردهای زیادی در زمینه یادگیری و همچنین الگوبرداری دارد و ویژه یک طیف سنی خاص نیست. مهم‌ترین کاربردهای این دفتر شامل الگو کشی (طراحی لباس یا سایر محصولات)، قالیبافی (طراحی الگوی قالی)، نقشه کشی مهندسی، آموزش حروف فارسی و انگلیسی، آموزش نوت‌های موسیقی و … می‌باشد.

کاربرد دفتر شطرنجی فانتزی اغلب در میان کودکان شناخته شده است؛ چرا که این دفترها حاوی تصاویر کودکانه هستند و برای کودکان تازگی بیشتری دارند. علاوه بر این کودکان می‌توانند با تکرار سرمشق‌های رسم شده در این دفترها خودشان به طور مستقل نوشتن یا ریاضیات را یاد بگیرند. 

فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی - ناچو
فروشگاه شمع و دفتر شطرنجی فانتزی + قیمت دفتر برنامه ریزی – ناچو

قیمت دفتر برنامه ریزی

دفتر برنامه ریزی محصولی بسیار کارآمد است که کمتر کسی از مزایای آن آگاه است و تنها کسانی که اهدافی را در زندگی خود دنبال می‌کنند به این دفترها علاقه دارند. یکی از مهم‌ترین مسائل دانش آموزان کنکوری و حتی دانشجویان این است که چگونه می‌توانند برنامه ریزی موثری داشته باشند و به سمت اهدافشان پیش بروند. البته این دفترها فقط ویژه دانش آموزان نیست و تمام افرادی که به یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای احتیاج دارند می‌توانند از این دفترها استفاده کنند.

در واقع تمام مراحل زندگی ما شبیه به کنکور است و ما مرحله به مرحله از آزمون‌های زندگی عبور می‌کنیم به آزمون‌های بزرگ‌تر می‌رسیم. درست مثل کنکور اگر برنامه ریزی موثری نداشته باشیم و نمی‌توانیم از هیچ یک از این مراحل عبور کنیم. اغلب ما نیز برای برنامه ریزی به ابزارهای کمکی موثری احتیاج داریم که این کار را برایمان آسان کند؛ چرا که برخی می‌گویند همین برنامه ریزی مناسب است که کار را سخت می‌کند.

دفتر برنامه ریزی چیست؟

دفتر برنامه ریزی ابزاری است که به شما آموزش می‌دهد چگونه از زمان و امکانتاتتان در جهت رسیدن به اهداف استفاده کنید. در واقع دفتر برنامه ریزی می‌تواند به بهترین شکل شما را به سمت برنامه ریزی درست هدایت کند. شاید شما نیز چندین بار برای رسیدن به یک هدف تلاش کرده باشید و نرسیدن‌های مکرر شما را آزرده کرده باشد. همچنین ممکن است چندین بار شکست بخورید و یا خودتان با خستگی مانع از رسیدن به اهدافتان شوید. علت این مسئله این است که برنامه ریزی درستی نداشته‌اید و به درستی از وقت خودتان استفاده نکرده‌اید.

با دفتر برنامه ریزی شما برای هر اتفاقی برنامه دارید و بی خودی یک مسیر اشتباه را طی نمی‌کنید. دفتر برنامه ریزی تمام شکست‌ها، ضعف‌ها، استعدادها و استراحت‌های شما را در نظر می‌گیرد و هیچ چیز را از قلم نمی‌اندازد.

استفاده از دفتر برنامه ریزی به این صورت است که در قسمت‌های خاصی از دفتر فعالیت مورد نظر خود را یادداشت می‌کنید و زمان رسیدگی به آن را مشخص می‌کنید. با اینکار هیچ زمانی را هدر نمی‌دهید و به طور کامل در مسیر درست رسیدن به اهدافتان قرار دارید.

دفترهای برنامه ریزی برای دانش آموزان، کارمندان، مدیران، ورزشکاران و هر کسی که به برنامه ریزی احتیاج دارد کاربرد دارد. شاید با خودتان بگویید که برنامه ریزی را می‌توان در یک دفتر ساده نیز انجام داد؛ بله می‌توان این کار را انجام داد اما اگر کارآمد بود، شما در مسیر درست اهدافتان قرار داشتید. با استفاده از دفتر برنامه ریزی وقت و انرژی کمتری به ازای انجام هر کار صرف می‌کنید. با این کار از امروز و فردا کردن آسوده می‌شیود و به کارهای عقب مانده‌تان می‌رسید.

قیمت دفتر برنامه ریزی چقدر است

اگر می‌خواهید ورزش را شروع کنید، یادگیری یک زبان جدید را آغاز کنید، بیشتر کار کنید، مفیدتر کار کنید، بهتر درس بخوانید و در مجموع به تمام کارهایتان برسید، به دفتر برنامه ریزی احتیاج دارید. یکی از سوال‌های تمام افرادی که تمایل به خرید این دفترها دارند، قیمت دفتر برنامه ریزی است. در این مورد باید بگوییم که قیمت این دفترها اصلاً بالا نیست  و تنها کمی بیشتر از سایر دفترها می‌باشد. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاع از قیمت دفتر برنامه ریزی و تهیه بهترین نمونه‌های آن، به سایت گروه هنری ناچو مراجعه نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.