اعزام ۱۴ ناوگان امدادی امدادخودرو ایران به مناظق سیل‌زده استان گلستان

اعزام ۱۴ ناوگان امدادی امدادخودرو ایران به مناظق سیل‌زده استان گلستان
پس از وقوع سیل در مناطق شمالی کشور علی‌الخصوص استان گلستان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) ناوگان ویژه امدادی خود را به حالت آماده‌باش درآورده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور و ستاد مدیریت بحران مناطق مذکور، ۱۴ ناوگان امدادی امدادخودرو ایران را راهی این مناطق کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

لازم به ذکر است که ناوگان امدادی ایران‌خودرو در طول ایام نوروز درحال ارائه خدمات ویژه به مسافران نوروزی و هموطنان در تمامی راه‌های مواصلاتی و جاده‌های کشور خواهد بود. این در حالی است که با توجه به وقوع سیل پیش آمده در مناطق شمالی کشور، ناوگان ویژه امدادی که شامل ۱۴ دستگاه از انواع خودروهای امدادی است، در حال آماده‌سازی و اعزام به مناطق سیل‌زده بوده که به محض استقرار در محل، امدادرسانی به خودروهای گرفتار در سیل و آسیب ‌دیده را آغاز خواهند کرد.
این ناوگان امدادی شامل ۴ دستگاه امداد سریع، یک دستگاه امداد پلاس، ۳ دستگاه خودروی حمل، ۲ دستگاه جرثقیل دکل‌دار برای حمل خودرو و ۴ دستگاه خودروی دو منظوره می‌شود که در اثر به وجود آمدن شرایط اضطراری و بحرانی در منطقه، به منظور امدادرسانی به خودروهای آسیب دیده در اثر سیل راهی این مناطق خواهند شد. لازم به ذکر است که این اکیپ‌ها شامل جرثقیل‌های خودروبر، خودروهای دو منظوره و اکیپ‌های تجهیز شده جهت رفع مشکلات سیستم الکتریکی خودروها هستند که با توجه به اینکه بیشترین آسیب‌های سیل متوجه سیستم‌های برقی و الکترونیکی خودروها می‌شود این تمهیدات در نظر گرفته شده است. بنا بر تمهیدات صورت گرفته، تلاش شده در محل استقرار این اکیپ‌ها به میزان کافی قطعات یدکی جهت پوشش خودروهای آسیب دیده تامین و نگهداری شود. همچنین اکیپ‌های امدادی شرکت امدادخودرو ایران ضمن کمک‌رسانی به ساکنان منطقه و مسافرینی که در منطقه سیل‌زده گرفتار شده‌اند، امکان تسهیل و تسریع تحرکات دیگر اکیپ‌های امدادی که از سوی ارگان‌های مربوطه به منطقه اعزام شده‌اند را فراهم می‌سازد.
نکته قابل توجه درخصوص امداد نوروزی ایساکو، امکان ردیابی امدادخودروها در سراسر کشور توسط وب‌سایت www.141.ir است که پس از درخواست مشتری لینکی توسط مرکز پیام برای آن ارسال شده که می‌توانند مشخصات امدادرسان، مشخصات خودرو و موقعیت مکانی آن را لحظه به لحظه رویت کند. همچنین در این ایام امدادخودروهای ایساکو در تمامی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی کشور مستقر بوده که تنها ۲۵ دقیقه پس از درخواست مشتری در هر نقطه از کشور طول می‌کشد تا در محل حاضر شوند.
شایان ذکر است که هموطنان عزیز می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز با شماره‌گیری تلفن ۰۹۶۴۴۰ در هر نقطه از کشور درخواست امداد کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نیروهای امدادخودرو ایران در محل حاضر شوند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به وبسایت رسمی ایساکو به نشانی www.isaco.ir ، و همچنین نصب اپلیکیشن ایساکو، از خدماتی نظیر اتو کلیک روی تلفن همراه بهره‌مند شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.