اسپیکر Jbl PartyBox 110 پرچم دار جدید کمپانی JBL

اسپیکر
اسپیکر

کمپانی آمریکایی JBL یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی دیجیتال و اسپیکرهای پیشرفته در دنیا به شمار می‌رود .این کمپانی اسپیکرهای متعدد و متنوعی را با توجه به سلیقه کاربران تولید می‌کند و به سراسر دنیا صادر می‌کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

برند JBL از سال‌‌ها تجربه و مهندسی پیشرفته در زمینه تولیدات صوتی بهره‌مند است و این شرکت از این تجربه و مهندسی در تولید اسپیکر Jbl PartyBox 110 نیز استفاده کرده است.

این دستگاه با نورپردازی منحصر به فرد LED خود و صدای قدرتمند و باس عمیق، برای هر مهمانی فضا جدیدی به ارمغان می‌آورد.

برای بررسی بیش‌تر امکانات این محصول با گروه تهران اسپیکر همراه باشید.

اسپیکر
اسپیکر

اسپیکر Jbl PartyBox 110 از طراحی ساده و بسیار زیبایی برخوردار است.

کمپانی JBL در ساخت بدنه این اسپیکر از جنس پلی کربنات (پلاستیک فشرده) استفاده کرده است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا، وزن بسیار کمی نیز دارد تا جا‌به‌جایی این اسپیکر را برای کاربران راحت‌تر کند. هم‌چنین در قسمت جلو باندها با توری فولادی پوشیده شده‌است تا از هر گونه آسیبی به باندها جلوگیری کند.

این محصول با کیفیت ساخت بالا در کنار زیبایی چشمگیری که دارد، از مقاومت بدنه بسیار خوبی نیز برخوردار است. به طوری که حتی در برابر ضربه‌های سخت و فشار‌های سنگین نیز مقاومت و دوام خوبی از خود نشان می‌دهد که این ویژگی تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و محبوبیت این محصول داشته‌ است.

کمپانی JBL برای این اسپیکر یک دستگیره محکم طراحی کرده است که با وجود وزن سبک و طراحی جمع‌وجو دستگاه امکان بلند کردن اسپیکر را با یک دست آسان می‌کند.

در دو طرف اسپیکر PartyBox 110 پایه‌های سیلیکونی نارنجی رنگ تعبیه شده است که به جلوگیری از آسیب رسیدن به اسپیکر کمک شایانی می‌کند.

در قسمت بالای اسپیکر Jbl PartyBox 110 کلیدهای تنظیم ولوم قرار گرفته‌اند که این کلید‌ها به شما امکان کنترل صدا، اتصال به بلوتوث، پخش و توقف موسیقی و کنترل رقص نور را می‌دهد. هم‌چنین در قسمت بالای اسپیکر سیستم نمایش نوری به صورت دایره‌ای به شکل علامت بی نهایت طراحی شده‌است که علاوه بر زیباتر شدن آن به پخش صدای بهتر نیز کمک زیادی می‌کند. سیستم نمایش نوری با افکت‌های نوری مختلف باعث کارایی فوق ‌العاده این اسپیکر در مهمانی‌‌ها می‌شود. این سیستم نمایش نوری قابل تنظیم به حالت‌ها و رنگ‌های مختلف با توجه به تم مهمانی و رنگ و طرح دلخواه شما است و با ریتم موسیقی در حال پخش هماهنگی دارد. نور پردازی و امکانات خاص اسپیکر PartyBox 110 به مهمانی شما جلوه خاصی می‌بخشد.

کمپانی JBL با استفاده از تکنولوژ‌های پیشرفته قدرت صدای این محصول را فوق العاده عالی کرده است. این اسپیکر با وجود ووفرها و توییترهای قدرتمند و درایورهای نوع compression driver صدایی دلنشین همراه با بیس عمیق و اوج‌های واضح پخش می‌کند.

متخصصان JBL در طراحی Party Box 110 دو عدد توییتر ۲.۲۵ اینچی که صدای زیر را ساپورت می‌کنند و دو عدد ساب ووفر ۵.۲۵ اینچی که نقش تولید صدای بم و بیس فوق العاده را بر عهده دارند، در نظر گرفته‌اند. این ترکیب در مجموع صدایی با توان خروجی ۱۶۰ وات  RMS و حساسیت ۸۰ دسی بل و وضوح عالی و بدون نویز را پخش می‌کند. هم‌چنین این محصول با پشتیبانی صدا در بازه فرکانسی ۴۵ هرتز تا ۲۰ هزار هرتز توانایی پخش یک صدای شفاف و باکیفیت را دارد.

منبع تغذیه‌ی این اسپیکر، یک باتری لیتیوم یون پلیمر ۳۶ ولتی است که در مدت زمان ۳.۵ ساعت به طور کامل شارژ شده و تا ۱۲ ساعت پخش موزیک انرژی تولید می‌کند. از این باتری نیز می‌توان توسط درگاه USB به عنوان پاور بانک نیز بهره برد.

JBL در طراحی اسپیکر Jbl PartyBox 110 قابلیت کاربردی به نام Party boost قرار داده است که این قابلیت یکی دیگر از علل محبوبیت بیش‌تر این اسپیکر است.
 Party boostکنترل موسیقی، تنظیمات به روزرسانی و سفارشی سازی رنگ‌ها و الگوهای نمایش نور شما را بر روی تلفن همراه خود برای پرنشاط کردن مهمانی بیش از هر زمان دیگری آسان می‌کند. هم‌چنین این قابلیت کاربردی امکان اتصال هم زمان چند اسپیکر که دارای این تکنولوژی هستند را فراهم می کند که با این ویژگی شما می‌‌توانید هم‌ زمان چند اسپیکر Jbl PartyBox 110 یا هر دستگاه دیگری که مجهز به Party boost است را به صورت Wireless یا با یک کابل رابط با هم جفت کنید و به یک دستگاه متصل شوید و صدایی با حجم ۲ برابر و به صورت دالبی دریافت کنید. در واقع با این تکنولوژی شما می‌‌توانید حجم صدای موسیقی را افزایش دهید و در محیط‌های بزرگ‌تر و یا جمع‌های شلوغ‌تر قدرت صدای موسیقی خود را چند برابر کنید.

اسپیکر
اسپیکر

بدنه‌ی این اسپیکر دارای گواهینامه بین المللی استاندارد IPX4 است. این ویژگی از ویژگی‌های شاخص و بسیار مفید این دستگاه است که این تضمین را می‌دهد که PartyBox 110 در برابر پاشش آب مقاومت کامل دارد. به این ترتیب شما می‌توانید با اطمینان خاطر از آن در مکان‌های مانند ساحل ، کنار استخر و… استفاده کنید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

Party Box 110 از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به صورت بی سیم به هر گجت هوشمندی را دارد که دامنه برد آن در فاصله حدود ۹ متری اسپیکر تا دستگاه هوشمند است.
قسمت پشت این محصول، محل جایگذاری ورودی‌ها و خروجی‌های آن است. ورودی‌ها شامل AUX جهت اتصال با سیم به اسپیکر و پورت USB جهت اتصال فلش به اسپیکر و استفاده به عنوان پاور بانک می‌باشد و خروجی‌ها نیز شامل RCA جهت اتصال گیتار و دستگاه‌های دارای سه فیش سبز، سفید و قرمز و هم‌چنین خروجی اتصال میکروفون جهت استفاده از قابلیت کارائوکه است.
اسپیکر JBL PartyBox 110 توانایی آواز خواندن به صورت کارائوکه با اجرای فوق العاده با کیفیت را از طریق اتصال میکروفون در پنل اتصال عقب را دارد. بالای هر پورت این دستگاه یک دکمه تنظیم صدا وجود دارد که به شما در تنظیم آسان و سریع کمک می کند. هم‌چنین با استفتاده از این کنترل کننده‌‌‌های چرخشی سفارش سازی متناسب با سلیقه و صدای شما ممکن خواهد بود.
وقتی می‌خواهید کارائوکه را در یوتیوب اجرا کنید، یا فقط در گوش دادن به موسیقی و مشاهده فیلم‌هایی با صدای تقویت شده از آن استفاده کنید، فقط کافی است فرستنده‌های بلوتوث خود را مانند: رایانه، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند خود را با آن تنظیم نمایید. با داشتن صفحه کنترل یک پارچه در بخش بالای اسپیکر، می توانید به تنظیماتی مانند دکمه روشن و تغییر حالت نور، دکمه پاور، دکمه بلوتوث، حالت bassbot و دکمه پخش به راحتی دسترسی داشته باشید. دو عدد کنترل کننده‌‌ی چرخشی صدای میکروفون و گیتار نیز بالای ورودی‌ها قرار دارد که با استفاده از آن‌‌ها می‌‌توانید مقدار صدای میکروفون و گیتار خود را کنترل نمایید.

اسپیکر JBL PartyBox 110 با وزن ۱۰.۸ کیلوگرم و ابعاد  میلی متر از طراحی مقاوم و زیبا برخوردار است و در هر مکانی چه در خانه و چه در فضای باز قابل استفاده است و با دو سطح باس عمیق و قابل تنظیم و صدای قدرتمند شما را شگفت زده می‌کند.

هنگام خرید این اسپیکر پرقدرت یک جعبه با کیفیت و زیبا از کمپانی JBL خواهید دید که در آن اسپیکر JBL PartyBox 110 ، آداپتور AC برق مخصوص شارژ ، کابل شارژر USB-C ، کابل AUX  و دفترچه راهنمای محصول قرار دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.