ارائه خدمات متفاوت به مالکان خودرو در مجموعه اتوشناس

اتوشناس

«اتوشناس» یک نشان جدید در صنعت خودرو و در حوزه ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان است. این مجموعه برای اولین بار توانسته تا از صفر تا صد خدمات فروش خودرو را به مشتریان ارائه دهد و از سویی ساختاری جدید را در بحث خدمات پس از فروش به مشتریانش ارائه دهد.

مدیران 777 مدیران 777

مجموعه اتوشناس در این روزها خدمات خاص و متفاوتی را به مناسب شب یلدا و آغاز زمستان ۱۳۹۹ به مالکان خودرو ارائه می دهد و در این روزها توانسته تا نگاهی از دریچه ای جدید به خدمات پس از فروش خودرو را ابداع کند. برای همین در این محتوا به سراغ «حسین خسروانی»، مدیریت مجموعه اتوشناس، رفته ایم و در مورد خدمات ویژه این روزهایشان با او گفت و گویی داشته ایم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
اتوشناس

اتوشناس برای یلدای امسال چه برنامه‌ای داره؟

امسال اولین یلدای اتوشناس هست و به همین مناسبت تصمیم گرفتیم به جای هزینه‎های محیطی همان مبلغ را به عنوان تخفیف روی خدمات و خرید قطعات اورجینال به مشتریان عزیز ارائه بدهیم. همچنین به همین مناسبت، هزینه‎های اجرت و هزینه تست بازدید های زمستانی را هم دریافت نمی کنیم. با این اقدام علاوه بر تبریک یک یادگاری با جنبه مادی و خاطره خوش برای مشتری‎هامون رقم می‎زنیم.

چه فکر خوبی، اما شاید مشتریان این خدمات رو در مراکز دیگه هم مشاهده کنند، چرا اتوشناس؟

نقطه قوت و برتری ما نحوه‎ی سرویس دهی ما است، در واقع ما قصد داریم مشتریان ما بدانند برای استفاده خدمات در حد استاندارد‎های بین المللی با بالاترین کیفیت الزاما نیازی به هزینه بیش از حد نیست و این حق طبیعی آن‎ها ست.

چه خدماتی در پکیج ویژه ی یلدا جا گرفتند؟

این پکیج در واقع سرویس های دوره ای خودروهای برند کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان، لکسوس و بنز و ب ام و شامل: تعویض لنت عقب و جلو، تعویض روغن موتور کاسترول و ادینول (برای بنز و ب ام و) تعویض فیلتر هوا، روغن برای تمامی برندهای داخل پکیج و تعویض فیلتر کابین برای برندهای کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان، لکسوس.

بازدید زمستانی، بازدید سیستم تعلیق، تست دیاگ و کارواش هم در این پکیج گنجانده شده.

ویژگی منحصر به فرد این پکیج چیه؟

ویژگی منحصربه‎فرد این پکیج استفاده از قطعات اورجینال مخصوص برند خودروی شما و قیمت بسیار مناسب (نسبت به قیمت اصلی) آن است. همچنین با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا و جلب رضایت شما مشتریان عزیز تمامی خودروها به صورت رایگان و با وسایل مخصوص ضدعفونی می‌شوند.

این خیلی عالیه ولی چجوری می‌شه از اصالت قطعات بکار برده مطمئن شد؟ آیا ضمانتی وجود داره؟

بله اتوشناس ضمانت شش ماهه و یا ۵۰۰۰ کیلومتر را برای این خدمات در نظر گرفته همچنین مراجعین می‌توانند تا قبل از نصب قطعات، اصالت آن ها را چک کرده و تحقیق کنند.

داخل این پکیج سرویس بازدید و تعویض لنت عقب و جلو هست در صورتی که مشتریان نخواهند لنت ها رو تعویض کنن، امکان حذف این سرویس را دارند؟

ببینید پیکج ها ثابت اند و با توجه به اینکه قیمت لنت ها در پکیج بسیار مناسب و با تخفیف ویژه اند، مشتریان می توانند لنت ها را همراه خود ببرند و در سرویس های بعدی آنها را تعویض کنند. فکر می کنم برای مشتریان هم این روش مقرون به صرفه خواهد بود.

این جشنواره از کی شروع می‌شه و تا کی ادامه داره؟

از شب یلدا و تا ۱۰ دی ماه

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.