با ام جی های جدید بازار ایران آشنا شوید + ویدیو و عکس

با ام جی های جدید برای بازار ایران آشنا شوید + ویدیو و عکس
در روزهای گذشته شرایطی فراهم شد تا بازدیدی از گزینه های جدید ام جی برای بازار ایران داشته باشیم. ام جی که خودروسازی فردا را به عنوان شریک تجاری جدید خود انتخاب کرده است، می خواهد برخی محصولات دیگر خود را در خط تولید این شرکت واقع در استان سمنان مونتاژ و تولید کند. در کنار ام جی ۳۶۰ که در خودروسازی آذویکو تولید می شود، حال خودروسازی فردا نیز به عنوان تولید کننده و عرضه کننده محصولات ام جی برنامه دارد تا در ماه های آتی، فروش ام جی های تولید داخل خود را آغاز نماید. برای همین گزارش ویدیویی در خصوص معرفی این خودروها و همچنین گالری عکس کامل به مخاطبان اسب بخار ارائه می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید


خودروسازی فردا کدام ام جی ها را به بازار می دهد؟


ام جی RX5


خودروسازی فردا برنامه دارد تا در گام نخست تولید RX5 را در ایران آغاز نماید. این خودرو به عنوان یک کراس اوور متوسط شناخته می شود که قرار است با پیشرانه دو لیتری توربو ۲۱۷ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور به بازار عرضه شود. این خودرو به جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه مجهز است و می توان با توجه به نوع سفارش و تولید، قدرت را به چرخ های جلو و یا چهار چرخ منتقل نماید. لازم به ذکر است که نسخه تمام الکتریکی RX5 به عنوان نمونه آمده و خودروسازی فردا برنامه برای عرضه آن در کوتاه مدت ندارد.


ام جی ۶


ام جی ۶ به عنوان یکی از خوشنامترین و پرطرفدارترین محصولات این خودروساز چینی- انگلیسی در بازار ایران شناخته می شود. این خودرو که چند وقتی است با سری جدید به بازار جهانی عرضه می شود، قرار است که توسط خودروسازی فردا به بازار ایران بیاید. ام جی ۶ جدید به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۷۱ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتون متر مجهز است. البته نسخه ای خاص از ام جی ۶ در بازار جهانی وجود دارد که با همین حجم موتور توان ۱۹۰ اسب بخار را تولید می کند که اتفاقا نمونه حاضر در شوروم خودروسازی فردا از همان سری است. این خودرو به گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته مجهز است و توان موتور را به چرخ های جلو آن می رساند. در این ویدیو می توانید ببینید که ام جی ۶ جدید به چه امکانات ایمنی و رفاهی مجهز است.


ام جی ZS


ام جی ZS یکی دیگر از گزینه های خودروسازی فردا است. این خودرو از نظر ابعاد و کاربرد در سطح پایین تری از RX5 قرار می گیرد. پیشرانه آن از نوع ۱.۵ لیتری ۱۱۵ اسب بخار با گشتاور ۱۵۰ نیوتون متر است و یک جعبه دنده ۴ سرعته آیسین توان آن را به چرخ های جلو این کراس اوور می رساند. این خودرو از نظر طراحی و سطح امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه خوبی قرار دارد و پیش بینی می شود که در بازار ایران از آن استقبال خوبی به عمل آید.


ام جی ۳


ام جی ۳ خودرویی است که در حال حاضر با ظاهر فیس لیفت شده و با همان اتاق در بازار جهانی عرضه می شود. نسخه انتخابی خودروسازی فردا و ام جی هم نمونه فیس لیفت شده است. ام جی ۳ فیس لیفت از نظر ظاهری به خودروهای جدید این کمپانی شبیه تر شده و از طرفی امکانات آن هم به روزتر انتخاب گردیده است. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتون متر مجهز است و این بار یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک آیسین توان آن را به چرخ های جلو خودرو می رساند. پیش از این نسخه، ام جی ۳ با گیربکس AMT عرضه می شد که تا حدی انتقادهای زیادی را به خاطر همین جعهبه دنده به سمت خود کشاند.

این ویدیو کوتاه سعی دارد تا شما را با محصولات جدید ام جی و خودروسازی فردا به صورت مختصر آشنا نماید. بدیهی است که در آینده نزدیک گروه مستند اسب بخار برای معرفی بیشتر این خودروها به سراغ آن ها می رود.

به نظر شما کدام محصول ام جی و خودروسازی فردا می تواند جذابتر و موفقتر در بازار ایران باشد؟
فکر می کنید که این چهار خودرو با چه قیمتی در بازار عرضه می شوند؟

عکس ها: عرفان حمیدی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.