کراس اوورهای جدید بیسو و سیف خودرو چه ویژگی هایی دارند؟+ ویدیو

کراس اوورهای جدید بیسو و سیف خودرو چه ویژگی هایی دارند؟+ ویدیو
در این برنامه شما می توانید با بیسو T3 و بیسو T5 آشنا شوید. این دو خودرو به عنوان کراس اوورهای تک دیفرانسیلی شناخته می شوند که به تازگی توسط سیف خودرو پا به ایران گذاشته اند. بیسو T3 به عنوان یک کراس اوور جمع و جور در حال حاضر به صورت آزمایشی تولید می شود و قرار است در نیمه دوم سال جاری به دست مشتریان برسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بیسو T5 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته به چرخ های جلو می رسد. البته که در مدل های فعلی این خودرو از جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه استفاده می شود. همچنین بیسو T3 پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار با گشتاور ۱۸۶ نیوتون متر دارد و توان آن با یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو می رسد.
بیسو T3 نیز با توجه به ابعاد و اندازه و همچنین مشخصات دیگر با خودروهایی چون جک S3، چانگان CS35 ، هایما S5 توربو و هاوال H2 رقابت می کند. این خودرو هم به احتمال زیاد با قیمتی مشابه به خودروهایی چون چری تیگو۵، هاوال H2 و… عرضه می شود. با توجه به ابعاد خودروهای معرفی شده، احتمال دارد که بیسو T5 با قابلیت عرضه به عنوان یک کراس اوور ۷ نفره در رده محصولاتی چون بی وای دی S7 و جک S7 به بازار عرضه شود و قیمتی فراتر مشابه به این خودروها را داشته باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که سیف خودرو تولید بیسو T3 را در خط تولید مرتب خودرو آغاز کرده و می خواهد در ماه های جاری پیش فروش و تحویل آن به مشتریان را آغاز نماید. احتمال داده می شود که T5 هم کمی بعد از تولید انبوه T3 به خط تولید سیف خودرو در تهران بیاید. مدیران سیف خودرو می گویند که متن قرارداد آن ها بسیار محکم تنظیم شده و بحث تحریم ها نمی توان خللی در کار آن ها داشته باشد.

این ویدیو در هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد تهیه شد و سیف خودرو نیز در آن جا رونمایی دو محصول بیسو T5 و T3 انجام داد.


گروه مستند اسب بخار
عکس های تولیدی: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.