فورد موستانگ مک ای پرفورمنس ادیشن با قدرت بیش تر رونمایی شد

فورد موستانگ مک ای پرفورمنس ادیشن

شرکت «فورد» به تازگی نسخه جدید از «مک ای جی تی» با نام «پرفورمنس ادیشن» را رونمایی کرده که قدرتمندترین و سریع ترین مدل این خودرو به شمار می رود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

«فورد موستانگ Mach-E» در هنگام معرفی، با نسخه های مختلف پایین رده و بالارده ظاهر شد. قدرتمندترین مدل این خودرو مک ای جی تی به شمار می رود. با این حال، اکنون شرکت فورد نسخه جدید از Mach-E GT با نام پرفورمنس ادیشن را معرفی کرده است که قدرتمندترین و سریع ترین ماستنگ الکتریکی مک ای به شمار می رود.

ویژگی های فنی فورد موستانگ Mach-E جی تی پرفورمنس ادیشن

فورد موستانگ مک ای پرفورمنس ادیشن

نسخه پرفورمنس ادیشن مک ای با بهره گیری از دو موتور الکتریکی، در مجموع، ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در مقایسه با نسخه استاندارد جی تی، افزایش قدرت ۲۱ اسب بخار و افزایش گشتاور ۳۰ نیوتن متر را شاهد هستیم. با این تفاسیر، موستانگ (با تلفظ صحیح انگلیسی ماستنگ) مک ای پرفورمنس ادیشن در مدت زمان ۳.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

فورد موستانگ مک ای پرفورمنس ادیشن

بدین ترتیب، نسخه قدرتی مک ای تنها ۰.۲ ثانیه در سرعت گیری از «شلبی GT500» با ۷۶۰ اسب بخار قدرت کندتر است. در مقایسه با نسخه استاندارد مک ای جی تی نیز سرعت گیری به میزان ۰.۳ ثانیه بهبود یافته است. بسته باتری نسبت به نسخه استاندارد جی تی تغییر نکرده و از نوع ۸۸ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی باقی مانده است.

فورد موستانگ مک ای پرفورمنس ادیشن

در نتیجه، شعاع مسافتی خودرو به ازای هر بار شارژ به ۳۷۸ کیلومتر می رسد. افزون بر قدرت بیش تر، ویژگی های دیگری نیز به نسخه پرفورمنس ادیشن اضافه شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به ترمزهای ۱۹ اینچی در جلو به همراه کلپیرهای ترمز قرمزرنگ برمبو، سیستم تعلیق مگناراید اسپرت تر، جلوپنجره تیره مخصوص و رینگ های ۲۰ اینچی مشکی اشاره کرد.

فورد موستانگ مک ای پرفورمنس ادیشن

درون کابین هم از تریم آلومینیومی روی داشبورد و صندلی های اسپرت برای سرنشینان جلو استفاده شده است. رنگ های جدیدی نیز از فورد ماستنگ بنزینی به عاریه گرفته شده است که شامل آبی و نارنجی می شود. در حالی که، تولید فورد ماستنگ مک ای استاندارد از اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی در مکزیک آغاز می شود، نسخه های GT و GT پرفورمنس ادیشن تا تابستان ۲۰۲۱ در دسترس نخواهند بود. قیمت پایه ای مک ای جی تی از ۶۲.۷۰۰ دلار آغاز می شود، اما تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت پرفورمنس ادیشن منتشر نشده است.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.