نسخه ارتقایافته جک جی 4 با امکانات بیش‌تر

جک J4
جک J4

همراستا با سیاست های سازمان ملی استاندارد ایران نسخه ارتقایافته خودروی جی ۴ با امکانات بیشتر روانه بازار می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در راستای سیاست های سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر ارتقای استانداردهای ایمنی و عملکردی خودروهای سواری، شرکت کرمان موتور نسخه جدید خودرو جی ۴ را در شهریورماه سال جاری و با تجهیزات ایمنی ارتقاء یافته به بازار عرضه خواهد کرد.

براساس این گزارش، یکی از موارد مهم در ایمنی خودروها تجهیز خودرو به سیستم کنترل پایداری الکتریکی یا همان سیستم “ESC” است که در نسخه جدید خودروی جی ۴ به منظور ارتقا ایمنی به آن مجهز شده است. این سیستم که وظیفه اصلی آن جلوگیری از  انحراف خودرو است، می تواند تا حد بسیار زیادی مانع از ایجاد حادثه برای خودرو گردد و اهمیت آن در بهبود ایمنی خودروها باعث شده در بسیاری از کشورها به یک استاندارد اجباری تبدیل شود.

از دیگر تغییرات در جی ۴  جدید می توان به ارتقاء ترمزهای این خودرو اشاره کرد، به طوری که سیستم ترمز جی ۴ که قبلا در چرخ های عقب از نوع کاسه ای در آن استفاده گردیده بود، به نوع دیسکی تغییر یافته و بنابراین خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمزهای دیسکی شده است که عملکرد بهتری نسبت به قبل دارد. ضمن اینکه این تغییر باعث خنک کاری بهتر و کوتاه تر شدن زمان عکس العمل سیستم به فرامین راننده گردیده است.

لزوم تجهیز خودرو به چراغ های رانندگی در روز  (DRL) از جمله مواردی است که این روزها  به عنوان یکی از اصول ایمنی  در خودروها همواره مورد توجه قرار دارد که این موضوع نیز مد نظر قرار گرفته و محصول جدید جی ۴ به چراغ DRL یا چراغ رانندگی در روز تجهیز شده است؛ همچنین در این محصول شاهد اضافه شدن سیستم راهنمای نشانگر تعویض دنده یا “GSI” نیز هستیم.

خاطرنشان می شود که تمامی موارد مورد اشاره و تغییرات جدید در محصول جی ۴، براساس استانداردهای روز و سیاست های سازمان ملی استاندارد ایران پیاده سازی و به روز آوری شده است تا بیش از پیش شاهد رضایت مشتریان کرمان موتور از خودروهای تولیدی این شرکت باشیم.

براساس اعلام شرکت کرمان موتور، نسخه جدید خودرو جی ۴ در اواخر تابستان امسال روانه بازار شده و جایگزین نسخه قبلی خواهد شد.

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.