آغاز به کار نمایشگاه خودرو تبریز تا 24 ساعت دیگر

بیست و هفتمین نمایشگاه تبریز
بیست و هفتمین نمایشگاه تبریز

بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو تبریز تا ۲۴ ساعت دیگر آغاز می شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، همان طور که مجری برگزارکننده نمایشگاه خودرو تبریز وعده داده بود، زمان برگزاری این نمایشگاه تغییر کرد و از دی ماه به مهر منتقل شد. با توجه به این تغییر زمان، اولین رویداد خودرویی سال ۱۴۰۲ استان آذربایجان شرقی کم تر از ۲۴ ساعت دیگر افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

نمایشگاه خودروی تبریز همواره یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی کشور به شمار می رود. این نمایشگاه به خصوص برای تجاری سازی از اهمیت بیش تری برخوردار است. نمایشگاه خودرو تبریز و قطعات وابسته همچنین همیشه با استقبال ویژه علاقه‌مندان و فعالان صنعت خودروسازی برگزار شده است، اما به رغم تمام نکات مثبت و جذابی که در این رویداد به چشم می آید زمان برگزاری آن مانع از پررنگ شدن حضور افراد و حتا شرکت های مختلف شده است.

پیش تر، این نمایشگاه در دی ماه برگزار می شد، با توجه به سرمای این شهر رفت و آمدها تحت تأثیر قرار می گرفت، بسیاری از افرادی که از سایر شهرستان های اطراف و حتا دوردست تمایل برای بازدید از این رویداد داشتند به دلیل شرایط جوی صرف نظر می کردند. به بیان دیگر، برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز به رغم اهمیت و استقبالی که از آن به عمل آمده است با توجه به زمان برگزاری تمامی ظرفیت هایش تمام و کمال به معرض دید عموم در نیامده است. با این حال، طی سال های اخیر، تقویم نمایشگاهی این شهر دی ماه را زمان برگزاری رویداد مهم خودرویی استان آذربایجان شرقی نشان می داد. همان طور که اشاره شد، برگزاری این نمایشگاه در دی ماه به دلیل سردی آب و هوا مانع از لمس هر چه بهتر و نزدیک تر بازدیدکنندگان با محصولات تولید داخل شده است. در این شرایط، استقبال بی نظیر از نمایشگاه سال گذشته و نیز قابلیت و پتانسیل های این رویداد باعث شد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان خواهان تغییر زمان برگزاری آن شوند، موضوعی که به شدت از سوی مجری کار در دستور کار قرار گرفت و رایزنی ها از همان سال گذشته آغاز و مثمرثمر واقع شد.

به این ترتیب، زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو تبریز تغییر کرد و به مهرماه رسید. بنابراین این گزارش، تاکنون حضور گروه صنعتی آمیکو، گروه بهمن، آرین پارس موتور، آرین دیزل، تلاش خودرو ایرانیان، گروه خودروسازی کامل، ایران خودرو دیزل، مایان خودرو، دیما خودرو، رخش خودرو، گروه صنعتی پیلسان، آریا دیزل موتور، نیکران موتور پاسارگاد، گروه صنعتی بارز.

این نمایشگاه، ۱۴ هزار متر مربع فضای سرپوشیده در اختیار شرکت کنندگان قرار داده است، همچنین فضایی با ۴ هزار متر مربع را برای تست درایو در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. بیست و هفتمین نمایشگاه خودرو تبریز و قطعات وابسته طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان در این رویداد، که با حضور حداکثری خودروسازان و قطعه سازان برگزار خواهد شد، می توانند طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ به بازدید از جدیدترین دستاوردهای این صنعت بپردازند.

۴.۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.