آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از فردا

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان
هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از فردا (سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲) آغاز به کار می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، هفدهمین نمایشگاه خودروی اصفهان از روز سه شنبه هفته جاری با حضور پرتعداد خودروسازان بزرگ و مطرح کشور آغاز به کار خواهد کرد.

بنا به گفته مجری برگزارکننده این رویداد خودرویی امسال شاهد رونمایی و معرفی محصولات متنوع سبک و سنگین خواهیم بود. به احتمال زیاد، در این رویداد ۵ تا ۷ محصول جدید معرفی و یا رونمایی خواهند شد، همچنین برخی از خودروسازانی که در بسیاری از نمایشگاه ها حضور فعال نداشتند در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان

شرکت های حاضر در نمایشگاه شامل مدیران خودرو با سه برند، هلدینگ کرمان با ۴ شرکت، گروه بهمن با ۵ برند، سانیار و تیگارد موتور، شایان دیزل، کامل دیزل، گروه ماموت با سه برند، ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، آرین موتور، آرین دیزل، نیکران موتور و آریا دیزل حضور دارند.

شرایط حمل و نقل عمومی مناسبی نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند تردد راحتی داشته باشند‌.

برنامه های جانبی نمایشگاه

در این نمایشگاه، برنامه های جانبی همچون تست درایو هم در بخش خودروهای سنگین و سبک دیده شده است و رونمایی از محصولات جدید و پنل های تخصصی گفت‌وگو در خصوص چالش های صنعت خودرو بخش دیگری از برنامه های جانبی این نمایشگاه است. با توجه به این موارد، فکر می کنم امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد بازدید داشته باشیم.

فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷۰۰۰ متر است، که با توجه به استقبال شرکت های خودروساز کلیه فضای سرپوشیده موجود تحت پوشش قرار گرفته است و بخش عمده ای از فضای باز نمایشگاه نیز تحت پوشش خودروسازان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه خودروی اصفهان ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود، ساعت بازدید این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۸ در نظر گرفته شده است.

۳.۶ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.