افتتاح نخستین نمایندگی استاندارد لاماری در مشهد

افتتاح نخستین نمایندگی استاندارد لاماری در مشهد
افتتاح نخستین نمایندگی استاندارد لاماری در مشهد

امروز شرکت آرین پارس موتور طی مراسمی نخستین شوروم استاندارد سازی شده برند لاماری را افتتاح کرد و این نمایندگی با هویت برند لاماری تطبیق داده شده و استاندارد های خاصی در طراحی آن بکار رفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، نمایندگی ۵۱۰۱ امامی که امروز در مشهد افتتاح شد در واقع اولین نمایندگی استاندارد سازی شده این برند است. در طراحی فضای داخلی شوروم این نمایندگی المان های خاصی بکار رفته است که نشان می دهد آرین پارس موتور استانداردهایی نزدیک به استاندارد های سطح اول دنیا را برای نمایندگی های خود در نظر گرفته است. ضمن بکارگیری سبک مدرن معماری در این شوروم، رنگ های بکار رفته هم دقیقا رنگ هایی است که در نشان لاماری دیده بودیم. به این ترتیب دیگر نمایندگی های بزرگ لاماری هم همین سبک معماری و طراحی داخلی را به خود خواهند گرفت.

مدیران 777 مدیران 777

افتتاح چهار نمایندگی استاندارد دیگر تا پایان سال

علی موسوی خرم، مدیر فروش برند لاماری در مراسم افتتاح نخستین نمایندگی استاندارد سازی شده لاماری اشاره کرد : «نمایندگی های لاماری در سرتاسر کشور بر اساس استاندارد های تنظیم شده شرکت آرین پارس موتور تجهیز خواهند شد و تا پایان سال جاری چهار نمایندگی استاندارد دیگر هم افتتاح خواهند شد.» موسوی خرم همچنین اشاره کرد که شرکت آرین پارس موتور امسال نخستین خدمات امداد نوروزی را به مشتریان لاماری ارائه خواهی داد و نوروز ۱۴۰۲ را در کنار آن ها خواهد بود.

قبل تر اخباری در مورد معرفی نسخه ای فول تر از لاماری ایما منتشر شد و در این مراسم مدیر فروش لاماری هم این موضوع را تایید کرد و از رونمایی این خودرو در سال آینده خبر داد. لاماری ایما در میان کراس اوورهای همرده خود طراحی بسیار مدرنی را طبق استاندارد های روز جهانی ارائه می داد اما همیشه نبود برخی آپشن ها در این کراس اوور به چشم می آمد. بنظر می رسد شرکت آرین پارس موتور بتواند با ارائه نسخه فول آپشن، فروش بالاتری را برای محصول خود ثبت کند.

رونمایی از یک رنگ جدید برای لاماری ایما

در حاشیه مراسم امروز رنگ جدیدی به رنگ های قابل سفارش برای لاماری ایما اضافه شد. با اضافه شدن رنگ قرمز حالا عدد رنگ های قابل سفارش برای این خودرو به عدد ۵ می رسد. این رنگ قرمز همانند رنگ سبزی که قبلا قابل سفارش بود، به خوبی بر چهره ایما نشسته است و برای آن دسته از مشتریانی که خودروی رنگی را به سیاه و سفید ترجیح می دهند می توان انتخاب مناسبی باشد.

کراس اوور ایما به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر GDi مجهز است. این پیشرانه ۴A95 نام دارد و مهندسی و امتیاز آن برای کمپانی میتسوبیشی است. این پیشرانه در کارخانه شنیانگ میتسوبیشی در چین تولید شده و جز قوی ترین پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربو در بازار چین به حساب می آید. لاماری ایما می تواند ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) نیز، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور  آرین موتور می رساند.

قرار است آخرین فروش لاماری ایما روز یکشنبه  اسفند در بورس کالا انجام شود. این خودرو در فروش های بورسی قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومانی دارد. ایما یکی از کراس اوور های است که بدلیل تقاضای بالا در بازار قیمتی بسیار بالا را دارد و امروز قیمتی در محدوده ۲.۳ تا ۲.۴ میلیارد تومان برای این کراس اوور در بازار اعلام می شود.

۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.