پرتیراژترین خودرو وارداتی به زودی به بازار می آید

جتا VS7 وارداتی
جتا VS7 وارداتی

جتا VS7 را می بایست پرتیراژترین خودروی وارداتی بازار ایران دانست که به زودی عرضه آن در بازار آغاز خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

دور جدید واردات خودرو مدتی است که آغاز شده و در این بین ماموت خودرو با معرفی محصولات گروه جتا، یکی از اولین شرکت هایی بود که نشان داد برای واردات خودرو به کشور، برنامه ی تدوین شده و دقیقی در پیش دارد. محصولات خانواده جتا به عنوان زیرشاخه‌ ای از گروه فولکس‌ واگن به شمار می آیند که در سه مدل VS7 ،VS5 و VA3 به بازار خواهند آمد. حال طبق اخبار واصله، جتا VS7 به عنوان پرتیراژ ترین خودروی وارداتی به زودی قدم به جاده ها و خیابان های کشورمان خواهد گذاشت.

تحویل قریب الوقوع جتا VS7

طبق آن چه به گوش می رسد، تعداد قابل توجهی از خودروی جتا VS7 به زودی به مشتریان سامانه تحویل خواهند شد. گویا پارت اول این خودرو که قرار است به دست مشتریان برسد، نسبت به تمام خودروهای وارداتی که تابه‌حال پلاک شده اند، تعداد بیش تری دارد و این روند در خصوص VS7 ادامه دار خواهد بود. قیمت پایه قطعی این خودرو در سامانه saleauto.ir نیز عدد ۲۰.۲۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال تعیین شده بود، که با توجه به مشخصات و امکانات این خودرو و بهره گیری تمام و کمال آن از تکنولوژی های فولکس واگن عدد دور از انتظاری نبود.

جتا VS7

ماموت خودرو که پیش‌تر به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران مدل های پاسات، تیگوان و گلف GTI را به بازار عرضه کرده بود، این بار خانواده محصولات جتا (Jetta) را برای واردات در نظر گرفته است تا هر سه مدل ارائه شده این خانواده، یعنی کراس‌اوورهای VS5 ،VS7 و همچنین سدان VA3، را به ایران وارد کند. در این بین، کراس اوور بزرگ VS7 را باید به عنوان خودرویی تورینگ و خانوادگی با امکانات مناسب قلمداد کرد.

جتا VS7 با بهره‌گیری از پلت فرم MQB A2 فولکس واگن (مشابه با تیگوان  Allspace) به عنوان یک کراس اوور خانوادگی و جادار شناخته می‌شود که حتا در سبک طراحی داخلی آن و به خصوص ادوات داشبورد و پانل مرکزی نیز رد پای فولکس واگن دیده می‌شود.

در جتا VS7 شاهد به‌کارگیری امکاناتی همچون رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، کلاستر دیجیتال، مانیتور، سیستم تهویه دوگانه، استارت از راه دور، سیستم استارت و ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم ترمز اضطراری، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، نور بالای خودکار، نورپردازی داخل کابین، سیستم فرمان بر صوتی، شش ایربگ، صندلی راننده برقی، پاور ویندوز، سقف پانورامیک، آینه های تاشو برقی، سنسور نور و باران و… هستیم.

این خودرو به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ و یک گیربکس ۶ سرعته اتومات آیسین مجهز است. پیشرانه VS7، که دست پرورده فولکس است، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودرو تک دیفرانسیل است و خبری از سامانه چهارچرخ محرک در آن نیست. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب از نوع مولتی لینک مستقل است.

۳.۱ امتیاز از ۲۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.