DS 9 برای نخستین بار در خیابان ها شکار شد

DS 9 برای نخستین بار در خیابان ها شکار شد
تب داغ بازار خودروهای سدان همچنان در چین ادامه دارد. برند لوکس “DS” که تحت حمایت گروه «پژو – سیتروئن» فعالیت می کند، قصد دارد با معرفی DS 9 وارد بازار پرسود چین شود. پیش تر در سال ۲۰۱۹، عکس هایی از طراحی DS 9 منتشر شد. اکنون پس از گذشت چند ماه، نخستین عکس های جاسوسی از آزمایش جاده ای DS 9 منتشر شده است.
DS 9 برای نخستین بار در خیابان ها شکار شد
DS 9 به تازگی درحال تست جاده ای در جنوب اسپانیا در هوایی گرم شکار شده است. با این وجود، پوشش کاملی روی بدنه خودرو قرار گرفته تا عناصر طراحی آن چندان مشخص نباشد. آن طور که به نظر می رسد، طراحی بدنه و چراغ های جلو و عقب در حالت تولید نهایی قرار دارند. شکل جلوپنجره و طراحی چراغ ها نیز با عکس هایی که پیش تر از چین منتشر شده بود، مطابقت دارد.
DS 9 برای نخستین بار در خیابان ها شکار شد
با وجود این که هویت خودرو هنوز به صورت قطعی تأیید نشده است اما با وجود آزمایش های جاده ای در اروپا، می توان حدس زد که با DS 9 رو به رو هستیم. شرکت DS تاکنون عرضه DS 9 در بازار اروپا را تأیید نکرده است اما با توجه تست های جاده ای در اروپا، می توان حدس زد که این خودرو پس از معرفی در چین، در بازار اروپا نیز عرضه خواهد شد. DS 9 در پلتفرم EMP2 گروه PSA تولید می شود که خودروهای پژو ۵۰۸ و ۵۰۸ لانگ (مخصوص چین) نیز در آن تولید شده بود.
DS 9 برای نخستین بار در خیابان ها شکار شد
DS 9 به احتمال زیاد با فاصله طولی بین محورهای ۲۸۴۸ میلی متر مشابه با پژو ۵۰۸ لانگ عرضه می شود. درنتیجه، فضای پای قابل توجه ای در اختیار سرنشینان عقب خواهد بود. طول DS 9 به ۴.۹ متر می رسد که از این نظر، با دیگر خودروهای اروپایی عرضه شده در چین از جمله آئودی A4 L، ب ام و سری ۳ Li، جگوار XE L و مرسدس بنز کلاس C لانگ شباهت دارد. DS 9 در ابتدا در بازار چین تولید و عرضه می شود.
DS 9 برای نخستین بار در خیابان ها شکار شد
پس از آن، عرضه این خودرو در سال ۲۰۲۰ در بازار اروپا نیز انجام خواهد گرفت. مدل های اروپایی با پیشرانه های مختلف دیزلی، بنزینی و پلاگین هیبریدی عرضه خواهند شد.


پایگاه خبری اسب بخار
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.