تحویل نخستین سری از کرولاهای وارداتی

کرولاهای وارداتی
کرولاهای وارداتی

امروز معین خودرو سری اول از کرولاهای وارداتی را تحویل مشتریان سامانه داد.

مدیران 777 مدیران 777

واردات خودرو هر چند با اما و اگرهای بسیار اما در هر صورت به طور جسته و گریخته در حال انجام است و در همین راستا، معین خودرو امروز نخستین سری از کرولاهای وارداتی را به مشتریان خود تحویل داد. این خودروها با قیمت مصوب سامانه به دست مشتریان رسیدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تویوتا کرولای وارداتی

کرولاهای وارداتی
کرولاهای وارداتی

امروز شرکت معین خودرو خبر داد که پارت اول کرولاهای وارداتی به تعداد ۱۳۶ دستگاه به مشتریان تحویل می شوند. این خودروها با قیمت ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون تومان طبق قیمت مصوب، به دست متقاضیان سامانه رسیده اند.

کرولا وارداتی معین موتور دارای یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ است‌. حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۱۸۵ نیوتن متر اعلام شده است. قدرت تولیدی توسط پیشرانه کرولا از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۱۰ سرعته به چرخ های جلوی این خودرو انتقال می یابد. حداکثر سرعت کرولا و مصرف سوخت آن به ترتیب، ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت و ۵.۸۸ لیتر اعلام شده و ظرفیت مخزن سوخت این خودرو ۵۰ لیتر است.

کرولاهای وارداتی
کرولاهای وارداتی

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی، کرولاهای معین خودرو در دو تریم داخلی چرم و پارچه عرضه خواهند شد و از طرفی، برخی از آن ها ۶ ایربگ و برخی دیگر نیز ۷ ایربگ دارند. از دیگر امکانات این خودرو می توان به رادار هشدار تصادف از جلو، رادار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی، سانروف، اتوهلد، سیسم اتو استارت/استاپ، استارت دکمه ای و… اشاره کرد.

ذکر یک نکته مهم

کرولاهای وارداتی
کرولاهای وارداتی

به گفته مدیران شرکت معین خودرو، این شرکت توانایی واردات تعداد بسیار بیش تری از کرولا و حتا سایر خودروها را داراست و این امر مستلزم آن است که سامانه یکپارچه به روی خودروهای غیر چینی نیز باز باشد و مجوزهای لازم اعطا گردد. هم اکنون بسیاری از مردم گمان می کنند که علت باز نشدن سامانه به روی خودروهای کره ای و ژاپنی، حفظ آمار و تعداد فروش چینی ها در این سامانه است که البته به نظر چندان هم بی راه نیست.

۴.۱ امتیاز از ۱۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.