خسارت هایی که یک شیشه شوی ساده به خودرو وارد می کند

خسارت شیشه شوی های تقبلی به خودرو
خسارت شیشه شوی های تقبلی به خودرو

گاهی بدون آن که متوجه باشیم، عدم دقت به جزئیات در انتخاب مواردی که فکر می کنیم مهم نیستند، می تواند خسارت های بسیاری به وجود بیاورد؛ مانند انتخاب شیشه شوی تقلبی و یا بی کیفیت که باعث ایجاد صدمه های جدی به خودرو می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل روابط عمومی شرکت ایساکو ، شیشه شویی که اثرات نامطلوب سطحی و کم عمق تا حوادث ناگوار را رقم بزند. در این جاست که این موضوع ارزش و اهمیت خودرو را نشان می دهد. در واقع استفاده از شیشه شوی تقلبی که در آن از اتانول استفاده نمی شود، موجب می شود تا آرام آرام تیغه های برف پاک کن به اصطلاح خرده شده و شیشه خودرو را خش دار کند. این خش دار شدن تاثیر مخربی بر دید راننده دارد. به خصوص در شب که باعث انعکاس شدید و تشکیل کانون های نور در نقطه نقطه شیشه خودرو شده و به همان میزان بر عدم دید راننده تاثیر دارد. خوب ندیدن هم که می تواند باعث حوادث ناخوشایندی شود. همچنین در برخی شیشه شوی از موارد شیمیایی دیگری استفاده می شود که می تواند بهای تمام شده کالا را کاهش دهد و از سویی خسارت جدی به پمپ، شلکنگ ها، سنسور شیشه شوی (برای خودروهایی که دارای این آپشن هستند) و مخزن شیشه شوی وارد کند.
ضمن اینکه می توان به این موضوع مهم ، عدم مقاومت در برابر دمای پائین و اثرات و تاثیر منفی آن بر پوست بدن در صورت تماس را هم اضافه کرد. حالا با کمی دقت متوجه خواهیم شد که تمام این آسیب ها از یک مساله به وجود آمده است؛ ارزان بودند، ناآگاهی و یا عدم دقت و یا اهمیت به مایع شیشه شوی خودرو.
در این میان ایساکو مانند همیشه در تلاش اصل تا علاوه بر خدمات با قیمت ومناسب کیفیت را نیز به مشتریان خود ارائه کند.شیشه شوی ایساکو نیز یکی دیگر از گام های ایساکو است تا مانع از بروز مشکلات وحوادث برای مردم شود. در واقع ایساکو ثابت با شیشه شوی اصل خود که نشان می دهد که هیچ ارزانی بی حکمت نیست حتی شیشه شویی که برای بسیاری چیز مهمی به شمار نمی آید.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.