نصب هدلایت و تنظیم چراغ خودرو به صورت اصولی و ایمن

چارویل
چارویل

یکی از مراکز خدمات خودرویی که در نصب هدلایت و تنظیم چراغ های جلو فعالیت می کند چارویل است که به صورت اصولی و با حفظ ایمنی، بهترین هدلایت ها را به شما پیشنهاد کرده و چراغ های جلوی خودروی شما را تنظیم می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

ویدیو معرفی غرفه چارویل

این روزها بسیاری از راننده ها با مشکل کم نور بودن چراغ های خودرویشان رو به رو هستند و برای حل این مشکل به سراغ نصب هدلایت ها و لامپ هایی می روند که به صورت اصولی طراحی و ساخته نشده اند. این قبیل هدلایت ها و لامپ ها بدون پرتاب درست پرتوها و جهت نوردهی فقط نور زیاد تولید می کنند و موجب می شوند تا دیگر راننده ها از نور چراغ خودروی شما اذیت شوند و شما هم به دلیل جهت دهی نادرست پرتوهای نوری توسط لامپ غیراستاندارد، دید کافی از مسیر نداشته باشید.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به معایب هدلایت های غیراستاندارد و نصب غیراصولی آن ها، بهتر است تا به مرکزی مراجعه کنید که در درجه اول بهترین هدلایت و یا لامپ مناسب برای خودروی شما را بهتان پیشنهاد دهد و سپس با تنظیم چراغ ها، موجب شود تا هم نورپردازی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و هم این که دیگر راننده ها مورد آزار و اذیت نور چراغ های شما قرار نگیرند.

در این زمینه مرکز چارویل (Charwheel) به صورت حرفه ای و با کمک دستگاه های به روز و جدید تنظیم چراغ، صفر تا صد مشکل نور چراغ های خودروی شما را رفع می کند تا با دید بهتری در شب سفر کنید.

چارویل چه خدماتی را ارائه می دهد؟

مهم ترین خدمات چارویل در زیر آمده که شما می توانید متناسب با نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کرده و بر روی خودروی خود اعمال کنید.

۱- تنظیم چراغ با دستگاه های حرفه ای و روز دنیا

۲- پیشنهاد بهترین و مناسب ترین هدلایت برای خودروی شما و نصب آن

توجه داشته باشید که چارویل یک سال گارانتی برای محصولاتش در نظر گرفته و ۴۸ ساعت به مشتری مهلت تست محصول را هم می دهد.

نکته دیگر در مورد فروش و نصب هدلایت ها این است که تمامی محصولات قابل فروش در مجموعه چارویل بدون تغییر در سیم کشی و کاسه چراغ خودرو نصب می شوند. این ویژگی موجب می شود تا در درجه اول مشکل برقی برای خودرو بوجود نیاید و خودرو نیز از گارانتی خارج نشود.

مشتریانی که در شهرستان ها زندگی می کنند وقصد خرید از مجموعه چارویل را دارند می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و درب منزل خود تحویل بگیرند. چارویل علاوه بر ارسال به تمام نقاط ایران، برای مشتریان غیرحضوری پکیج آموزش نصب و پشتیبانی را هم در نظر گرفته تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید : سومین نمایشگاه خدمات خودرو، تقویت، تزیین و تجهیزات افتتاح شد + ویدیو

همچنین علاقه مندان به آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات چارویل (Charwheel) می توانند تا ۲۶ ام مهر ماه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) مراجعه کنند. غرفه چارویل در سمت راست سالن ۳۸ قرار گرفته و پرسنل این شرکت هم آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه محصولات و خدماتشان هستند.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۴۸۵۸۱۶۷ _ ۰۹۱۲۵۸۸۴۹۴۲

آدرس : تهران، اتوبان محلاتی، کوچه احمدی، کوچه میرزاباقری، پلاک۷

آدرس سایت :  Www.charwheel.com

آدرس پیچ اینستاگرام :  Char.wheel

تصاویر غرفه چارویل

۳.۵ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.