افزایش سرعت خدمات رسانی با تجهیز خودروهای امداد آرین دیزل

خودروهای امداد آرین دیزل
خودروهای امداد آرین دیزل

 آرین دیزل با توجه به افزایش سهم بازار و توسعه بازار، افزایش سرعت خدمات رسانی را با تجهیز خودروهای امداد اجرایی و سطح خدمات رسانی اش را وارد مرحله جدیدی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آرین دیزل طی سال های اخیر با عرضه سبد کاملی از خودروهای کار و تجاری سنگین و نیمه سنگین از برندهای جک و شک موتو توانسته است هم گسترده جغرافیایی محصولات خود را افزایش بدهد و هم سهم مناسبی از بازار در اختیار بگیرد. آرین دیزل به رغم تمام چالش هایی که در مسیر تولید قرار داشت، موفق شد سال گذشته نزدیک به ۹۵ درصد اهداف تولیدی خود را محقق کند.

مدیران 777 مدیران 777

مدیرعامل آرین دیزل در همین رابطه به اسب بخار گفته بود: «سال گذشته برنامه تولید و عرضه سه هزار دستگاه کامیونت را داشتیم. در عین حالی که این برنامه به نسبت سال گذشته، برنامه سختگیرانه و رو به رشد و توسعه‌ای بود خوشبختانه توانستیم به اعداد و ارقام مدنظر خیلی نزدیک شویم. ما به عدد ۲۸۵۰ دستگاه رسیدیم که تقریباً نزدیک به ۹۵ درصد تولید و هم فروش را محقق کرد. برای سال جاری با توجه به برنامه ریزی ها، چهار هزار دستگاه در نظر گرفته شده است.»

سعید محمودی همچنین در خصوص برنامه های این شرکت توضیح داد: «کماکان عرضه محصولات ۶ تُن، ۸ تن و ۹ تن ادامه خواهد داشت. به احتمال زیاد معرفی محصول ۱۲ تن نیز در اردیبهشت انجام خواهد شد. تولید و عرضه آن نیز در نیمه اول سال  جاری صورت می گیرد. ضمن این که، فکر می‌کنیم اواخر سال جاری بتوانیم نمونه‌های فیس لیفت همین محصولات ۶، ۸ و ۹ تن را هم داشته باشیم.»

آرین دیزل همچنین برای سال جاری قصد دارد سهم بازار خود را افزایش دهد و از ۲۴ درصد آن را به ۳۰ درصد برساند، اما در کنار توسعه سبد محصول و برنامه ریزی برای افزایش سهم بازار، این شرکت برنامه های جدیدی را برای توسعه سطح خدمات پس از فروش نیز در دستور کار قرار داده است. به همین منظور، آرین دیزل اقدام به تجهیز خودروهای امدادی خود کرده است تا بتواند با سرعت و کیفیت بهتری خدمات مدنظر را به مشتریان خود ارائه دهد.

این شرکت در حال حاضر نیز ۴۰ نمایندگی در سطح کشور دارد، که با افزوده شدن خودروهای امدادی مجهز می توانند سطح وسیع تری از خدمات را ارائه کنند.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.