چند نفر از مشتریان دی اس ۷ کراس بک به خودروهایشان می رسند؟

دی اس و پیوند مجدد آن با هنر
شرکت آرین موتور تابان به عنوان نماینده ی رسمی دی اس فرانسه، سال گذشته در حاشیه برگزاری نمایشگاه خودروی تهران از جدیدترین کراس اوور این برند به نام دی اس ۷ کراس بک رونمایی کرد. این خودرو در زمان رونمایی پیش فروش شد و در اوایل سال ۹۷ هم بارها شرایط فروش آن اعلام گردید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، حال بعد از مدت ها تاخیر به خاطر بسته بودن ثبت سفارش، احتمال آن زیاد است که جمع کثیری از مشتریان دی اس ۷ کراس بک به خودروهایشان نرسند. این خودرو که در آخرین ثبت نام ها بهایی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان داشت، احتمال دارد که با قیمتی فراتر از ۵۵۰ میلیون تومان در اختیار خریداران قرار بگیرید. همچنین برخی احتمال می دهند که این کراس اوور لوکس با توجه به رویکردهای امروز بازار خودرو، به دست دلالان قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان را در خرید و فروش ها به خود اختصاص دهد.
اما حال که آرین موتور تابان بخش عمده ای از نیروهای فروش و بازاریابی خود را به خاطر ممنوعیت واردات خودرو و مشکلات اقتصادی تعدیل کرده است، مشخص گردیده که گویا امکان تحویل دی اس ۷ کراس بک به تمام مشتریان وجود ندارد. برخی شنیده ها از منابع خبری حکایت از حضور تنها ۴۴ دستگاه دی اس ۷ کراس بک در گمرک های کشور می دهند. برخی هم این عدد را کمتر از ۱۰۰ دستگاه اعلام می کنند. این در حالی است که آرین موتور در پایان نمایشگاه خودروی تهران ۹۵، آمار فراتر از ۱۲۰ نفر ثبت نام را در مرحله ی اول پیش فروش این کراس اوور فرانسوی اعلام کرد. با توجه به پیش فروش های مرحله های بعد برای دی اس ۷ کراس بک، از طرف منابع تعداد بیش از ۵۰۰ نفر مشتری منتظر برای تحویل این خودرو اعلام می شود.
شنیده ها حاکی از آن است که در هفته های جاری با خروج تعداد محدود دی اس ۷ کراس بک از گمرک، آرین موتور تابان بر اساس اولویت ثبت نام این خودروها را در اختیار مشتریان می گذارد و احتمالا برای سایر مشتریان این خودرو امکان تحویل دی اس۶ را فراهم می نماید و یا با سود تاخیر و مشارکت نظر آن ها را جلب می نماید.
یکی از کارشناسان خودرو می گوید، در صورتی که وزارت صنعت اجازه دهد تا بر اساس تعهد شرکت های واردکننده، مراحل ثبت سفارش و تبادل مالی با شرکای خارجی انجام شود، آرین موتور تابان می تواند الباقی دی اس ۷ کراس بک را به دست مشتریانش برساند. اما در چند ماه گذشته این اتفاق نیافتاده و گویا قرار است تنها بخش اندکی از مشتریان این خودروی لوکس پاسخ به تعهدات اصلی را از جانب شرکت تجربه کنند.
لازم به ذکر است که این اطلاعات به صورت رسمی از جانب شرکت آرین موتور تابان اعلام نشده و تنها شنیده ها و برخی منابع خبری، محتوای این خبر را در اختیار خبرنگار پایگاه خبری اسب بخار قرار داده اند.
بدیهی است که شرکت آرین موتور تابان می تواند نسبت به این خبر واکنش خود را نشان دهد و طبق قواعد رسانه، پایگاه خبری اسب بخار موظف به انتشار جوابیه این شرکت است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیو تست و بررسی دی اس ۷ کراس بک در فرانسه را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.