هیوندای سوناتا N-Line به زودی عرضه می شود

هیوندای سوناتا N
به یاد بیاورید ابتدای امسال را که در نمایشگاه خودروی نیویورک، اعلام شد نسل جدید «هیوندای سوناتا» با پکیج تقویتی N-Line عرضه می شود.
درحالی که هنوز به طور رسمی خبری از این نسخه سوناتا نیست، یک مقام آگاه در هیوندای، از عرضه زودهنگام آن خبر داده است. اما بهتر است بدانید که هنوز هیچ تصویر رسمی از این خودرو وجود ندارد که شما را هیجان زده کند! اکنون تنها رندری گرافیکی از سوناتا N-Line دراختیار داریم که تصویری از چهره کلی این محصول را به نمایش می گذارد.
خانواده N-Line، روحی دوباره در کالبد محصولات هیوندای دمیده است. سوناتا ۲۰۲۰ به خودی خود جذاب است، چه رسد به زمانی که این پکیج هم بر روی آن قرار گیرد. مقامی در هیوندای به وب سایت “CNET”، از ورود قریب الوقوع سوناتا N-Line خبر داده است و همچنین تأیید کرده که این خودرو از موتور ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر «بنگر» استفاده می کند که بنا به شایعات، ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. در بحث انتقال قدرت، هنوز هیچ چیز نهایی نشده است. اما هیوندای معمولاً در مدل های N-Line عادت دارد از جعبه دنده ۸ سرعته دو کلاچه استفاده کند. اما این تمام ماجرا نیست! هیوندای رسماً می گوید در طی سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، درمجموع ۹ مدل جدید به خانواده N-Line اضافه می شوند. سوناتا N-Line یکی از همین ۹ مدل است که تا اطلاع ثانوی، قوی ترین مدل در میان تیپ های مختلف نسل جدید سوناتا خواهد بود.
عرضه دو مدل دیگر از اعضای جدید خانواده N-Line هم به تأیید مقامات هیوندای رسیده است. یک هاچ بک اسپرت و یک SUV داغ! به ترتیب، هیوندای الانترا GT و هیوندای کونا که این دو نیز به زودی در سبد محصولات سری N هیوندای قرار می گیرند.
بی شک مدل های N-Line این دو خودرو، پرفورمنس و توانایی های فنی قوی تری نسبت به نمونه های استاندارد ارائه می دهند. درهرحال ما باید تا سال آینده برای ورود این خودروها به بازار صبر کنیم. نمایشگاه خودروی شیکاگو احتمالاً اولین جایی است که Nهای جدید هیوندای را می توانیم ببینیم.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.