هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ با پیشرانه جدید معرفی شد

هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ با پیشرانه جدید معرفی شد
«هیوندای اکسنت ۲۰۲۰» به تازگی با پیشرانه جدید معرفی شده است. این پیشرانه نسبت به مدل قبلی، مصرف سوخت پایین تری خواهد داشت. در زیر کاپوت خودرو، پیشرانه ۱.۶ لیتری GDI ۴ سیلندر، جای خود را به پیشرانه جدید ۱.۶ لیتری اسمارت استریم داده است. این پیشرانه از سیستم پاشش سوخت دوگانه، ماژول مدیریت دما و کوئل احتراق با انرژی بالا بهره می برد.
هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ با پیشرانه جدید معرفی شد
از دیگر تغییرات پیشرانه می توان به سیستم بازیابی گازهای خروجی اگزوز، ورودی های آب کوچک تر درون بلوک و سیستم
زمان بندی متغیر سوپاپ ها یا CVVT اشاره کرد. به لطف پیشرانه و جعبه دنده هوشمند و متغیر اسمارت استریم، اکنون مصرف سوخت هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ در شهر به ۸.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، در بزرگراه به ۶.۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و در حالت ترکیبی به ۷.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر رسیده است.
هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ با پیشرانه جدید معرفی شد
با درنظر گرفتن مصرف ۱۰.۱ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر در شهر، ۷.۴ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر در بزرگراه و ۸.۸ لیتر در حالت ترکیبی برای مدل قبلی، هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ در بهره وری مصرف بنزین به مقدار قابل توجه ای رسیده است.


با وجود کاهش مصرف سوخت، خبر بدی هم برای طرف داران این خودرو وجود دارد. قدرت پیشرانه جدید با کاهش ۱۰ اسب بخار، اکنون به ۱۲۰ اسب بخار رسیده و گشتاور آن با کاهش ۸ نیوتن متر، به ۱۵۳ نیوتن متر رسیده است. هیوندای جزییات بیش تری را از اکسنت ۲۰۲۰ منتشر نکرده، اما این خودرو خلاف النترای ۲۰۲۰، با جعبه دنده ۶ دنده دستی هم قابل سفارش خواهد بود.
هیوندای اکسنت ۲۰۲۰ با پیشرانه جدید معرفی شد
قیمت خودرو هنوز مشخص نشده است اما با وجود قیمت پایه ای ۱۴.۹۹۵ دلار برای مدل ۲۰۱۹، باید قیمتی نزدیک به ۱۵ هزار دلار را برای مدل جدید درنظر گرفت. از ویژگی های مدل پایه ای اکسنت SE می توان به سیستم تهویه، شیشه بالابر برقی و کروزکنترل اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های مدل جدید می توان به سیستم ورود بدون کلید، سیستم صوتی با ۴ بلندگو و نمایش گر سیستم سرگرمی با اندازه ۵ اینچ، اشاره کرد.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.