مدل B، نماینده تسلا در دنیای پیکاپ ها

مدل B، نماینده تسلا در دنیای پیکاپ ها
آیا «مدل B» شاهکار جدید «ایلان ماسک» خواهد شد؟ زمان انتظار برای معرفی نخستین تراک الکتریکی تسلا رو به پایان است. شواهد و مدارک زیادی در ارتباط با پروژه جدید «تسلا موتورز» در دست داریم. بر کسی پوشیده نیست که تسلا درحال کار بر روی پیکاپ جدید خود است. در واقع ایلان ماسک بارها اعلام کرده است که پیکاپ الکتریکی برای او، محبوب ترین پروژه در تسلا خواهد بود.
با این حال، اطلاعات جدیدی به دست رسانه ها رسیده است که نام و نشان رسمی پیکاپ تسلا را فاش می کند. ممکن است شما بر این گمان باشید که پیکاپ تسلا با نام «مدل T» شناسایی می شود، اما فراموش نکنید این کد محصولات کار و تجاری شرکت «فورد» است! بنابراین تسلا باید به فکر کد دیگری برای نخستین پیکاپ ساخت خود باشد. گمانه زنی های اولیه، از انتخاب کد “B” برای پیکاپ تسلا خبر می دهند. ایلان ماسک با انتشار توییت هایی طعنه آمیز، به شکلی غیررسمی، انتخاب نام B برای محصول جدید تسلا را تأیید کرده است. استفاده زیاد از ایموجی زنبور (Bee) در رشته توییت ها و اشاره غیرمستقیم به خودرویی جدید از برند تسلا، نشانه های دیگری از نهایی شدن نام محصول جدید تسلا هستند.
اما آیا علت انتخاب نام B برای پیکاپ تسلا تنها به شوخی ها و طعنه های ماسک باز می گردد؟ ما که چنین فکر نمی کنیم. حداقل می توان گفت در کلاس کاری کمپانی تسلا موتورز نمی گنجد. اما پرسش دیگری که وجود دارد این است که اگر نام B هم بر روی آن گذاشته نشود، پس تسلا با چه کدی می خواهد محصول جدید خود را معرفی کند؟
ماسک مدعی است که قابلیت های فنی پیکاپ آن ها، فراتر از حد نیاز و انتظارات مشتریان این سگمنت است. به عنوان مثال، در گذشته یک بار ماسک به ویژگی های فنی پیکاپ دوج رم پرداخته بود و آن را در مقایسه با پیکاپ آینده تسلا، یک شوخی بچگانه خطاب کرد! بنا به گفته ها، برد حرکتی پیکاپ تسلا در حدود ۵۰۰ مایل خواهد بود. زمان رونمایی از این محصول به پایان سال ۲۰۱۹ موکول شده است. درنهایت می توانید با مشاهده تعدادی از رندرهای منتشر شده از پیکاپ تسلا، با چهره احتمالی مدل B آشنا شوید!
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.