فروش کوییک آر و ساینای جدید با قیمت پایه-اردیبهشت ۹۹

شرایط فروش سایپا

گروه سایپا به تازگی فروش کوییک آر و ساینای جدید را آغاز کرده و مشتریان می توانند به صورت اینترنتی این دو خودرو را خریداری کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بر اساس بخشنامه این شرکت مشتریان می توانند از هم اکنون به وبسایت فروش سایپا مراجعه کنند و پیش خرید ساینا پلاس (ساینا ۹۹) و کوییک آر را انجام دهند. برای خرید این دو خودرو به پیش پرداخت ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نیاز است و به ودیعه اول مشتریان ۱۵ درصد سود مشارکت و ۱۲ درصد سود انصراف تعلق می گیرد. همچنین سایپا اعلام کرده و تحویل خودروها در فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که تنها افراد بالای ۱۸ سال می توانند از این طرح فروش استفاده کنند و نباید در ۱۸ ماه گذشته خرید و یا تحویل خودرویی را از ایران خودرو و سایپا داشته باشند. همچنین امکان صلح قراردادها وجود ندارد و تنها امکان انصراف کلی برای حواله ها در نظر گرفته شده است.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات موجود با توجه به الزامی شدن استانداردهای جدید، سایپا از هفته های آتی نسخه های جدید ساینا و کوییک را به خط تولید خود می آورد. از جمله تغییرات این خودرو فیس لیفتی است که در بخش بیرون و داخل خودروها انجام شده و استانداردهای اجباری جدید بر روی آن دیده خواهد شد. پیش از این پایگاه خبری «اسب بخار» اعلام کرده بود که سایپا در سال ۱۳۹۹ دو محصول فیس لیفت و ارتقا یافته را با نام پروژه «ساینا ۹۹» و «کوییک ۹۹» به بازار عرضه می کند. این طور که مشخص است، در هفته های آینده تولید رسمی نسخه های جدید کوییک، کوییک آر و ساینا آغاز می شود و به احتمال زیاد تحویل های جدید حواله داران ثبت نامی با نسخه های جدید انجام خواهد شد. با توجه به فیس لیفت و ارتقاهای انجام شده، پایین ترین نسخه های ساینای جدید و گروه کوییک جدید نسبت به نمونه های فعلی از امکانات بیشتری بهره مند هستند.

در بحث فنی تفاوت خاصی میان نمونه های جدید و قدیم دیده نمی شود و همچنان از پیشرانه M15 در این خودروهای خانواده X200 استفاده می شود. این پیشرانه با حجم ۱۵۰۳ سی سی، توان ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند و قدرت را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رساند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.